بازیگر سینما و تلویزیون در زندان به روی صحنه می‌رود

رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون و که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده، در زندان به سر می‌برد و قرار است بعنوان یک بازیگر در زندان روی صحنه تاتئر برود.

بازیگر سینما و تلویزیون در زندان به روی صحنه می‌رود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: رامین پرچمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که مدت‌ها بود از او بی‌خبر بودیم. حالا اما خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه این بازیگر به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برد.

رامین پرچمی در زندان به روی صحنه می‌رود

رامین پرچمی در جشنواره تئاتر زندان‌ها زندان با بازی در نمایش آخرین بازی به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی پارسوا پاکیزه روی صحنه برود. این خبر با موجی از بازتاب‌های متفاوت در توئیتر و سایر شبکه‌های مجازی روبرو شد که در نوع خود قابل توجه بود.

هجدهمین دوره جشنواره تئاتر زندان‌های کشور ازچهارم تا هفت اسفند و در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی محیطی و نمایشنامه‌خوانی در برج آزادی برگزار می‌شود. یکی از این آثار آخرین بازی است. رامین پرچمی در این نمایش نقش شروین را ایفا خواهد کرد.

رامین پرچمی در خصوص بازی در تئاتر زندان گفت: من دوست دارم دوباره به روی صحنه بازگردم. سال‌ها پیش من به این مکان آمدم و ظاهرا مردم. میخواهم دوباره با این کار زنده شود و به جامعه بازیگری برگردم. ترسی هم ندارم از اینکه بگویند من در زندان هستم. این کار شاید کمک کرد که آدم‌هایی پیدا شوند و به من یاری برسانند تا از این وضعیت خلاص شوم.

یکی از نزدیکان رامین پرچمی می‌گوید که او وضعیت خیلی خوبی ندارد. حتی یک مدت‌ فراموشی گرفته بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها