جایزه جهانی علیرضا قربانی برای آهنگی از آلبوم پل ها و صداها

علیرضا قربانی برای قطعه‌ای آلبوم پل ها و صداها توانست جایزه جهانی آکادمیا را دریافت کرد. این آهنگ در مرداد ماه سال 98 منتشر شد و در پایان سال 2019 جایزه گرفت.

جایزه جهانی علیرضا قربانی برای آهنگی از آلبوم پل ها و صداها

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: علیرضا قربانی توانست یک جایزه جهانی برای قطعه رویا از آلبوم پل‌ها و صداها به‌دست آورد. این جایزه یک دستاورد خوب در کارنامه این خواننده سنتی خوان است.

جایزه جهانی علیرضا قربانی برای قطعه رویا

مرداد ماه 98 بود که علیرضا قربانی قطعه رویا را از آلبوم پل‌ها و صداها منتشر کرد. این آهنگ با نام لاتین ال‌سوینیو توانست در پایان سال 2019 جایزه جهانی  آکادمیا را برای علیرضا قربانی به همراه داشته باشد.

رویا جایزه جهانی علیرضا قربانی را  از بین ۱۵۰۰ آهنگ در این سبک و در فاکتورهای که مدنظر بود مث آهنگسازی و آواز و ... بدست آورد. این قطعه به‌عنوان بهترین موسیقی اثربخش زیر نظر داوران معتبری مثل چارلز دیوید دنلر انتخاب شد.

 آهنگسازی قطعه رویا را احسان مطوری انجام  داده است. البته لازم به ذکر است که با همکاری ساندیپ داس، علی منتظری، مایک بلاک، سیلیا وود اسمیت، کورش بابایی، علی جعفری پویان، همایون نصیری و دیگر موزیسین‌های ایرانی و خارجی آلبوم پل‌ها و صداها قرار است به چند زبان دیگر تولید شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها