راه مجریان تلویزیون به ترکستان ختم می‌شود؟/ کنایه مجری تلویزیون به کنسرت «محمدرضا گلزار» و دفاع او از «علی دایی»

مجری تلویزیونی سلام صبح بخیر بعد از اینکه علی دایی را در برنامه زنده به سخره گرفت، ضمن معذرت خواهی از این فوتبالیست به دفاع محمدرضا گلزار از دایی نیز کنایه زد.

راه مجریان تلویزیون به ترکستان ختم می‌شود؟/ کنایه مجری تلویزیون به کنسرت «محمدرضا گلزار» و دفاع او از «علی دایی»

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: سلام صبح بخیر یک برنامه صبحگاهی با محوریت حال خوب است که موضوعات مختلف اعم از اجتماعی٬ ورزشی و فرهنگی را در بر می گیرد.

اجرای این برنامه را حسین کلهر، سید حسین حسینی و سردبیری برنامه را وحید سعیدی برعهده دارد.

چند روز پیش بود که حسین کلهر مجری این برنامه به بهانه نزدیک شدن کریستین رونالدو به گل‌های علی دایی که رکوردار گل‌های ملی در جهان است، در صحبت‌های توهین آمیز، اسطوره فوتبال ایران و آسیا را به سخره گرفت و به او پیشنهاد داد با پرداخت ۵ میلیون، شناسنامه اش را کوچکتر کند و از تیم نوجوانان دوباره شروع کند و گل‌های ملی‌اش را به عددی برساند که رونالدو دیگر تهدیدی برای شکستن رکوردش نباشد!

این موضوع خیلی زود در شبکه‌های مجازی سروصدا به پا کرد. علی دایی در واکنش به صحبت‌های این مجری گفت: برای صدا و سیما متاسفم که آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند به این مجموعه راه می‌دهد و به آنها میکروفن می‌دهد تا صحبت کنند. به نظر من قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و مجری که گفته با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای دایی را کوچک می‌کنم را بازخواست کند تا ببنید چه کسانی با او در ارتباط هستند که این کارها را می‌کند.

وی ادامه داد: قابل توجه آقایان. خدا را شکر علی دایی در بازی مقابل مالدیو خیلی کم گل زده است، فکر کنم در ۴ بازی ۸ گل زده‌ام، بهتر است آقایانی که سن کم می‌کنند به رونالدو هم پیشنهاد بین‌المللی بدهند که تیم ملی پرتغال با مالدیو بازی دوستانه کند تا تعداد گل‌های ملی‌اش را بیشتر کند. من برای صدا و سیما متاسفم که هر کسی را می‌آورد تا مرا بکوبد. عزت و ذلت دست خدا است و همه رکوردها روزی شکسته می‌شود. ای کاش یک ایرانی و یا یک مسلمان رکورد من را بشکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر این برنامه تلویزیونی از صدا و سیما شکایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: نه اقدام قضایی نمی‌کنم، اگر بحث اقدام قضایی است قوه قضاییه باید به موضوع ورود کند و کسانی که در صدا و سیما می‌گویند که کارچاقکن‌ها را می‌شناسند را معرفی و با آنها برخورد کند. همین چیزهای کوچک خیلی می‌تواند به سالم سازی جامعه ما کمک کند.

در کنار این صحبت‌های دایی سایر ورزشکاران و اهالی هنر نیز واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. کاربران شبکه‌های اجتماعی هم نوشتند که به سخره گرفتن رکورد علی دایی در حالی است که در هر کشور دیگری اسطوره‌ای مانند دایی را روی سرشان می‌گذارند و از اینکه یک ورزشکار از کشورشان توانسته به چنین سطحی از موفقیت برسند، داستان سرایی‌ها می‌کنند و آن را در سطح جهان حلوا حلوا می‌کنند. 

صبح امروز مجری برنامه سلام صبح بخیر در پخش زنده از علی دایی و طرفدارانش بیش از ده بار عذرخواست و دلجویی کرد و گفت که ویدئوی که از ما پخش شده فقط چند ثانیه بود.

اما مجری دوم این برنامه به حمایت محمدرضا گلزار از دایی کنایه زد و ماجرای فروش بلیط‌های کنسرت لس‌آنجلس‌اش را پیش کشید و از ۱۳۰ بلیت فروخته شده حرف زد و گفت که نمی‌خواهد مدافع دایی باشی. او عبارات بدی هم علیه رامین راستاد استفاده کرد و البته طعنه ای هم به علی ضیا زد.

حسین کلهر اما به همکارش تلنگری زد که نباید حرف بازیگران و مجری دیگری را پیش بکشی که باز داستان می‌شود، زیرا گلزارخودش  هواداران زیادی دارد. کلهر گفت من خودم طرفدار گلزار هستم. او سعی کرد دلش را بدست بیاورد.

کلهر علی ضیا را هم مبری دانست اما رامین راستاد را به شدت تمسخر کرد.

جالب اینکه از ابتدای هفته قبل و با گزارش های منفی تلویزیون علیه گلزار، او توانسته بیش از ۱۵۰۰ بلیت برای کنسرت لس آنجلسش بفروشد و احتمالا ادامه می روند کنسرت این بازیگر را تکمیل ظرفیت می کند!

حال باید دید که آیا کاربران شبکه‌های اجتماعی راست می‌گویند و تلویزیون به مجریان بهای بیش از حد داده و آن‌ها در سخن گفتن به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند؟

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها