«سیروس مقدم» در تجربه اول با «خواب‌زده» به شبکه نمایش خانگی می‌رود

سیروس مقدم سریال «خواب‌زده» را برای نمایش در شبکه نمایش خانگی در دست ساخت دارد.

«سیروس مقدم» در تجربه اول با «خواب‌زده» به شبکه نمایش خانگی می‌رود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: سیروس مقدم در حال تولید و اماده سازی سریال خواب زده با تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت الله  برای نمایش در شبکه خانگی است.

در حالی که فصل اول این سریال آماده شده و مراحل تصویربرداری آن نیز به پایان رسیده است؛ خواب‌زده به زودی راهی شبکه نمایش خانگی میشود.

سیروس مقدم و سعید نعمت الله نویسنده سرشناس تلویزیون تجربه همکاری با یکدیگر را در سریال‌های رستگاران، دیوار، مدینه، میکائیل و زیر هشت داشتند و این سریال‌ها از پربیننده‌ترین های تلویزیون بود. حالا این زوج هنری در تجربه ای متفاوت در حال ساخت سریالی برای نمایش خانگی هستند.

خواب زده یک سریال در ژانر وحشت و ترسناک است که در آن بازیگرانی همچون: علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی و نجلا نظریان ، نازنین فلاحی بازی می‌کنند. 

این سریال در سه فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد.

اما به نقل از خبرگزاری تسنیم سیروس مقدم در روزهای پایانی خواب‌زده با یک آتش‌سوزی مواجه شد؛ آتش‌سوزی که «وحید جعفری» طراح صحنه را راهی کما کرد. الهام غفوری در راه بیمارستان گفت: برای وحید جعفری دعا کنید که ان‌شاءالله سلامت شوند؛ به من گفتند کما رفته و من هم در راه کرج هستم تا در جریان درمانش قرار بگیرم.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال خواب‌زده تأکید کرد که در فینال کار بودند و این اتفاق ناخوشایند افتاد.

آن‌ها قرار است بعد از پایان «خواب‌زده» راهی کار «پایتخت۶» شوند؛ امیدواریم این وحید جعفری طراح صحنه تلاشگر این پروژه صحت و سلامتی خودش را بدست آورد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها