«پارسا پیروزفر» در نقش مولانا/ «مست عشق» «حسن فتحی» در حال تکمیل شدن است

بعد از اینکه خبر بازیگر ترکیه‌ای در نقش مولانا توسط حسن فتحی تکذیب شد، پارسا پیروزفر برای بازی در این نقش معرفی شد.

«پارسا پیروزفر» در نقش مولانا/ «مست عشق» «حسن فتحی» در حال تکمیل شدن است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: چندی پیش خبری منتشر شد که قرار است شهاب حسینی در فیلم جدید حسن فتحی با نام مست عشق، نقش شمس تبریزی را بازی کند. این خبر با انتشار عکسی از دیدار آنها در ترکیه قوت گرفت.

اما از آنجایی که این فیلم قرار است محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه باشد، گمانه‌زنی و شایعات مبنی بر اینکه نقش مقابل شمس را که مولاناست، قرار است یک بازیگر ترکیه‌ای بازی کند بالا رفت. اما حسن فتحی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که حتما بازیگر مقابل شهاب حسینی ایرانی خواهد بود.

زمان زیادی نگذشت که خبر دیگری منتشر شد. پارسا پیروزفر نقش مولانا را بازی می‌کند و به زودی جلوی دوربین حسن فتحی خواهد رفت.

بر اساس اخبار منتشر شده در پیج رسمی این سریال، اثر جدید حسن فتحی با نام مست عشق وارد مرحله پیش تولید شده است و عوامل اصلی فیلم که تعدادی از سینماگران ترکیه‌ای و ایرانی است نیز معرفی شده است.

جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدى، مدیر فیلمبردارى: مرتضى پورصمدى، مدیر هنرى: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدوارى، سرپرست گروه کارگردانى: محمدرضا رستمى، دستیار اول و مدیربرنامه ریزى : فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه هاى ویژه میدانى: آیتکین یالچین، طراح بدلکارى: شاهین کاراکوش، سرمایه گذاران: شرکت سیماریا(simarya film production) و شرکت ای. ان. جی(ENG yepim medya)

این فیلم که توسط حسن فتحی و فرهاد توحیدی نوشته شده،  قسمتی از زندگی مولانا در شهر قونیه را به نمایش در می‌آورد.

حضور شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این فیلم قطعی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها