پرچالش‌ترین نقش «برد پیت»/ «به سوی ستارگان» روی پرده سینما

بعد از اینکه فیلم "به سوی ستارگان" با بازی "برد پیت" در جشنواره فیلم ونیز تحسین همگان را برانگیخت، کمپانی هالیوودی فاکس انتظار دارد، این فیلم فروش خوبی در گیشه داشته باشد.

به+سوی+ستارگان

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: بعد از نمایش فیلم سینمایی به سوی ستارگان (Ad Astra) در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ و برانگیختن تحسین منتقدان، این فیلم دیروز در آمریکای شمالی اکران عمومی شد.

به سوی ستارگان با بازی برد پیت یک فیلم علمی- تخیلی است که توسط جیمز گری آمریکایی کارگردانی شده است. برد پیت  ستاره اصلی فیلم گفت: به سوی ستارگان یکی از چالش‌برانگیزترین پروژه‌هایی بوده که او تا به حال در آن به ایفای نقش پرداخته است.

از نظر برخی از کارشناسان برد پیت بازیگر اصلی به سوی ستارگان این‌بار از خود اثری ارایه داده که می‌تواند برای او یک جایزه اسکار به ارمغان بیاورد. استفانی زاخارک منتقد مجله تایم با اشاره ویژه‌ای به برد پیت گفته او نقش به نقش پخته‌تر و جذاب‌تر می‌شود. تا این لحظه ۱۶ نقد درباره به سوی ستارگان در وبسایت متاکریتیک به ثبت رسیده است؛ مجموعه‌ای که از ۱۵ نقد مثبت و یک نقد میانه تشکیل شده.

برد پیت، تامی لی جونز، روث نگا و دونالد ساترلند از جمله بازیگران اصلی به سوی ستارگان هستند و فیلم داستان یک سفر فضایی دور و دراز به آنسوی منظومه شمسی را روایت می‌کند؛ سفری که از یک سو جنبه‌ای عمومی دارد و برای پی بردن به رازی که زندگی بشر در کره زمین را تهدید می‌کند انجام می‌شود و از سوی دیگر جست‌وجویی است که قهرمان برای یافتن پدرش آغاز کرده است.

گفته شد در به سوی ستارگان فضانورد و قهرمان اصلی داستان برای سفر فضایی خود یک انگیزه شخصی دارد؛ یافتن ردپای پدرش و احتمالا همین رابطه میان دو مرد از مفاهیم کلیدی فیلم است که مخاطب را جذب می‌کند. به همین خاطر کمپانی فاکس امید دارد که برد پیت و فیلم جدیدش راهی به سوی موفقیت پیدا کنند و آن‌ها را از اینکه در چند وقت اخیر مورد  بی توجهی بازار سینما قرار گرفته، نجات دهند.

گفتنی است که جیم گری کارگردان این اثر سینمایی در میان فیلم‌سازانی قرار دارد که آثارش در مجموع منتقدپسند بوده و فیلم سینمایی «شهر گمشده زی» (The Lost City of Z) آخرین اثری است که تا امروز از او به شکل عمومی اکران شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها