فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو به زودی اکران می‌شود

فیلم تحسین شده «روزی روزگاری در هالیوود» در جشنواره فیلم کن، تا ده روز دیگر با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو اکران می‌شود.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو به زودی اکران می‌شود

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: خبر ساخت فیلم روزی روزگاری در هالیوود اولین بار در جولای 2017 منتشر شد. این فیلم نهمین ساخته کوئنتین تارانتینو کارگردان آمریکایی است که در سال 2019 ساخته است. این فیلم نخستین بار 21 می در جشنواره فیلم کن 2019 نمایش داده شد که نظر جهانی منتقدین را برانگیخت. آنها از اینکه به خوبی فضای دهه 60 هالیوود در بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نشان داده شده است، این فیلم را تحسین کردند.

فیلم سینمایی روزی روزگاری یک داستان روان دارد که دهه 60 را نشان می‌دهد. این فیلم فضای سال ۱۹۶۹را در شهر لس آنجلس نشان می‌دهد، و داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو ستارگان این فیلم هستند که 26 جولای اکران خواهد شد.

روزی روزگاری آخرین فیلمی است که لوک پری در آن ایفای نقش کرده است. او در مارچ 2019 درگشت.

برد پیت پیش از این پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب شده است. لئوناردو دی‌کاپریو نیز به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون دار و دسته‌های نیویورکی، تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است.

 روزی روزگاری یک کمدی سیاه جنایی است که همگان منتظر اکران این فیلم با ستارگان‌اش هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها