عزت‌الله رمضانی‌فر داستان فیلم جدید «حاتمی‌کیا» را لو داد

عزت‌الله رمضانی‌فر در گفت‌وگویی قصه فیلم جدید حاتمی‌کیا را تعریف کرد.

عزت‌الله رمضانی‌فر داستان فیلم جدید «حاتمی‌کیا» را لو داد

به گزارش مستقل‌آنلاین، عزت الله رمضانی‌فر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه سینما معیار رادیو گفتگو اظهار داشت: چند هفته پیش برای بازی در  فیلم خروج (ابراهیم حاتمی کیا) دعوت به کار شدم و بعد چند جلسه تمرین و دورخوانی بدون اینکه در خصوص دستمزد صحبتی کنند علی رغم رضایت حاتمی کیا از من مدیر تولید فیلم از قرارداد ماهیانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون خبر داد که فاصله زیادی با آنچه من می خواستم داشت

شرایط کار در گچساران خیلی دشوار بود و من به همراه دوازده پیرمرد دیگر که تراکتور داشتیم قرار بود از آنجا به سمت دفتر ریاست جمهوری حرکت کنیم که برخی از آنها به تهران نمی‌رسند. البته این طور که متوجه شدم قرار داد من را در مقایسه با بقیه بیشتر پیشنهاد دادند چون با آقای مهدی فقیه ماهی ۵ میلیون صحبت کردند. به هر حال من به ملبغ پیشنهادی آنها اعتراض کردم و مشغول چانه زنی بودیم که از طرف آقای نعمت الله برای قاتل و وحشی با من تماس گرفتند و بعد از اینکه با هم به توافق رسیدیم از بازی در خروج انصراف دادم.

تا کنون خبرهای زیادی از پیش‌تولید و انتخاب بازیگران فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا با نام «خروج» اعلام شده بود بود اما جزییاتی در باره قصه فیلم منتشر نشده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها