تور سراسری «کیهان کلهر» / کنسرت «شهر خاموش» در چند شهر کشور اجرا می‌شود

کنسرت‌ کیهان کلهر و کوارتت «مینیاتور» که آلبوم «شهرخاموش» را اجرا می‌کند اخیرا در شیراز به روی صحنه رفت. کلهر و گروهش قرار است به اجرای تور کنسرت «شهر خاموش» در شهرهای دیگر کشور نیز ادامه دهند.

تور سراسری «کیهان کلهر» / کنسرت «شهر خاموش» در چند شهر کشور اجرا می‌شود

سرویس فرنگی مستقل‌آنلاین: پس از سه اجرای موفق کنسرت «شهر خاموش» در شهر شیراز، تور کنسرت‌ کیهان کلهر و کوارتت «مینیاتور» در شهرهای دیگر کشور نیز به روی صحنه خواهد رفت. 

به گزارش مستقل‌آنلاین و براساس اعلام روز شنبه روابط عمومی کنسرت «شهر خاموش»، تور این کنسرت در فروردین ماه امسال با ۱۰ شب اجرا در تالار وحدت آغاز شده و  پس از ۴ شب اجرای مجدد در تهران  گروه کنسرت در آخرین روزهای خردادماه عازم شیراز شد تا در اولین گام «شهر خاموش» را در شیراز به صحنه ببرد.

شیرازی‌ها در روزهای پایانی خردادماه سه شب میزبان تورکنسرتهای «شهر خاموش» شدند. ابتدا قرار بود این کنسرت تنها دو شب اجرا در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد در شیراز اجرا شود اما به دلیل استقبال زیاد شیرازی‌ها، شهر خاموشِ برای ۳۱ خرداد هم در شهر شیراز تمدید شد.

کوارتت «مینیاتور» متشکل از پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل و نیلوفر محبی نوازنده ویولن است که به همراه بهنام ابوالقاسم نوازنده سازهای کوبه‌ای و فرشید پاتینیان نوزانده کنترباس و کیهان کلهر نوازنده کمانچه و آهنگساز، اعضای گروه کنسرت «شهر خاموش» را تشکیل می‌دهند. لازم به توضیح است که در کنسرت‌های فروردین ماه تونی اورواتر، نوازنده هلندی کنترباس، تیم کلهر را در کنسرت «شهر خاموش» تالار وحدت تهران همراهی می‌کرد که اکنون در دور جدید کنسرت‌ها و تور شهرستان‌ها فرشید پاتینیان جایگزین تونی اورواتر هلندی شده است.

کلهر به همراه کوارتت زهی «مینیاتور» پس از بازگشت از شهر شیراز، دوباره پنج شب از تاریخ دوم تا ششم تیرماه در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهند رفت و پس از آن به شهر کرمانشاه خواهند شد.

قرار است در ادامه تور کنسرت‌های «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور به دیگر شهرهای ایران چون همدان، سنندج، ساری و … برود. تاریخ دقیق برگزاری کنسرت‌ها و بلیت‌فروشی‌های هر شهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها