بهترین مدل های فر آشپزخانه کدام است؟

قلب هر آشپزخانه و جایی که بیشترین خلاقیت و هنر آشپزی در آن جلوه پیدا می‌کند، فر است. فر که در آن مواد خام به غذاهای خوش‌طعم تبدیل می‌شوند، وسیله‌ای ضروری محسوب شده که باید در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشد. چه سال‌ها تجربه آشپزی داشته یا تازه یادگیری این هنر جذاب را شروع کرده باشید، انتخاب مدل فر مناسب می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر غذاهای شما گذاشته و تلاش‌هایتان را بهتر به نتیجه برساند. با ما در ادامه همراه باشید تا بررسی کنیم بهترین مدل های فر آشپزخانه کدام است؟

ویژگی‌های یک فر خوب چیست؟

یک فر خوب باید طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را ارائه دهد تا تجربه آشپزی شما را بهبود بخشیده و تهیه غذا را راحت‌تر و کارآمدتر کند. در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید فر توکار با کیفیت بالا به دنبال آن‌ها باشید را آورده‌ایم:

  • دقت در دما: کنترل دقیق و ثابت دما برای اطمینان از پختن یکنواخت غذاها با دمای مد نظر شما
  • حالت‌های پخت مختلف: انواع حالت‌های پخت مانند برشته، گریل، آب‌پز و موارد دیگر جهت ارائه تنوع و قابلیت پخت غذاهای مد نظر شما
  • پخت کانوکشن: برخورداری از فن کانوِکشن برای گردش هوای گرم، پخت و پز یکنواخت و سریع‌تر پخته شدن غذا
  • تایمرها و کنترل‌های دقیق: نمایشگر دیجیتال و تایمرهای قابل برنامه‌ریزی برای تنظیم زمان و دمای پخت و پز
  • منبع نور داخلی: یک چراغ داخلی که به شما امکان دهد بدون باز کردن درب فر، روند پخت را کنترل کنید.
  • آسان تمیز شدن سطوح داخل فر: سطوح داخلی فر باید صاف و ترجیحاً از جنس فولاد ضد زنگ باشند تا راحت تمیز شوند.
  • ظرفیت فر: فضای داخلی کافی برای نیازهای شما، از جمله ظروف بزرگ و طبقات متعدد برای پخت
  • ویژگی‌های ایمنی: قفل کودک برای جلوگیری از استفاده تصادفی از فر، درب و دستگیره با عایق حرارتی و قفل‌های ایمنی
  • توزیع یکنواخت گرما: توزیع یکسان حرارت برای پخت و پز یکنواخت در سراسر فر

بهترین مدل‌های فر آشپزخانه

با وجود برندها و مدل‌های مختلف فر آشپزخانه در بازار، ممکن است انتخاب و خرید فر مناسب کمی گیج‌کننده و دشوار باشد. به همین دلیل، آشنایی با بهترین مدل‌های فر و برندهای تولیدکننده برتر آن می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات زیر در مجتمع فروشگاهی نمایشگاهی کالاشهر موجود بوده و شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین، این محصولات را از کالاشهر خریداری فرمایید.

۱. فر ایلیا استیل مدل IO202 توکار گازی برقی

برند ایلیا استیل با در نظر داشتن ظرافت و طراحی جذاب، سعی بر این دارد که فرهای متنوعی را متناسب با انواع سلیقه‌های فردی و سبک‌های آشپزی تولید کند. فرهای این برند برای کسانی ساخته شده‌اند که آشپزی را با لذت و اشتیاق بالا انجام می‌دهند و انتظار دارند فر از ویژگی‌ها و مزایای کافی برخوردار باشد. فر ایلیا استیل مدل IO202 از فرهای لوکس و باکیفیت برای آشپزخانه به شمار می‌رود.

ابعاد این فر ۶۰*۶۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن ۶۵ لیتر بوده و در نمای ظاهری آن شیشه مشکی به کار رفته است. از ویژگی‌های فر IO202 می‌توان به صفحه نمایش، ولوم، ۸ برنامه پخت، فن کانوکشن و سیستم توزیع یکنواخت حرارت، موتور جوجه‌گردان، سیستم خودتمیزکن، قابلیت یخ‌زدایی، قفل کودک، ریل تلسکوپی و سنسور حرارتی اشاره کرد. اعتبار ضمانت فرهای ایلیا استیل از تاریخ نصب ۱۸ ماه بوده و نصب آن توسط تکنسین شرکت ایلیا استیل انجام شود.

۲. مایکروفر DTM928 توکار داتیس

مایکروفر توکار داتیس مدل DTM928 یکی از خاص‌ترین و بهترین مدل‌های مایکروفر موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. از لحاظ ویژگی‌های ظاهری، این دستگاه دارای صفحه کنترل لمسی بوده و درب آن با فشردن یک دکمه باز می‌شود. همچنین در بخش فوقانی آن گریل تعبیه شده که غذا را کاملاً مغزپخت می‌کند و ظاهری خوش‌رنگ و لذیذ به آن می‌دهد.

ابعاد مایکروفر داتیس STM928 ۳۷*۶۰ با عمق ۳۹ سانتی‌متر و ظرفیت ۲۸ لیتر است. این محصول دارای ۱۰ برنامه پخت اتوماتیک بوده و یکی از امکانات قابل توجه آن، وجود ۳ برنامه گریل و ترکیب گریل و مایکروویو است. این مایکروفر همچنین امکان تنظیم برنامه پخت چند مرحله‌ای را دارد؛ بدین صورت که می‌توانید دو برنامه (مثلا یخ‌زدایی و سپس پخت به همراه گریل) را پشت سر هم تنظیم کنید تا به طور اتوماتیک اجرا شوند. برنامه سریع، برنامه تأخیری و برنامه یخ‌زدایی (بر اساس وزن یا زمان) نیز جزو سایر برنامه پخت‌های این مایکروفر به شمار می‌روند.

سایر ویژگی‌های این فر کاربردی و باکیفیت عبارتند از بدنه داخلی از جنس استیل ضدزنگ، سینی پیرکس و شلف برای پخت و گریل غذا، المنتی با توان ۱۰۰۰ وات برای گریل و ... . جهت خرید فر داتیس می‌توانید به فروشگاه کالاشهر مراجعه فرمایید.

۳. فر برقی توکار کن مدل E6500

کن یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی در بازار ایران است که فرهای بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. در نمای ظاهری فر E6500 کن شیشه سکوریت مشکی به کار رفته و با ابعاد ۶۰*۵۶.۳*۶۰ سانتی‌متر و ظرفیت ۶۵ لیتر تولید شده است. این فر دارای ۱۳ برنامه پخت بوده که به شما امکان می‌دهد انواع کارها از جمله پخت ماهی، گریل، طبخ گوشت و غیره را به صورت اتوماتیک انجام دهید.

فر E6500 همچنین دارای ویژگی یخ‌زدایی بوده که مواد غذایی را بدون کم کردن ارزش غذایی آن‌ها در مدت کوتاه یخ‌‌زدایی می‌کند. از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن می‌توان به قفل کودک، فن خنک‌کننده اتوماتیک، سنسور پخت گوشت، تایمر، درب سه جداره، جوجه‌گردان و ... اشاره کرد. فر توکار کن با ۲۴ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود.

بهترین فر آشپزخانه را از کجا بخریم؟‌

لوازم خانگی مانند بسیاری از کالاهای دیگر، از جمله محصولاتی به شمار می‌روند که باید با دقت بالا و از یک ارائه ‌دهنده معتبر خریداری شوند. مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی کالاشهر با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و حذف واسطه‌ها، بهترین مدل‌های فر در بازار ایران از برندهای قابل اطمینان و معتبر را ارائه می‌دهد.

در این مجموعه امکان انتخاب کالا و مقایسه کالاهای مختلف با یکدیگر به صورت دیداری یا الکترونیکی فراهم شده است که به مشتریان عزیز در تصمیم‌گیری راحت‌تر کمک کرده و تجربه خریدی رضایت‌بخش را رقم می‌زند. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به صورت حضوری از مجموعه دیدن کرده و در غیر این صورت، محصول مورد نظر خود را از وبسایت کالاشهر انتخاب و خریداری کنید تا در اسرع وقت برایتان ارسال شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها