زنانی که بیرون از خانه آرایش دارند، مزدور دشمن هستند

زنانی که حاضر نیستند آرایش ها را در خانه و برای همسرشان داشته باشند ولی در جامعه با این وضع حاضر می شوند تا جامعه را به هم بریزند، مزدور دشمن هستند.

زنانی که بیرون از خانه آرایش دارند، مزدور دشمن هستند

زنانی که بیرون از خانه آرایش دارند، مزدور دشمن هستند

آیت الله سیدمحمد سعیدی در سالن امام خامنه ای حرم مطهر در جمع خادمان حافظان حریم حرم که در عرصه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کنند، اظهار کرد: عمل به محتوای واقعه غدیر که همان ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام بود به نفع جامعه بشریت بود و اگر به آن عمل می شد بسیاری از مشکلات بشریت حل می شد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به سالروز کشتار مردم متدین مشهد در اعتراض به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد به دست رضا خان مفسد گفت: با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوی کشف حجاب گرفته شد ولی دشمن از پا ننشسته و رویارویی حق و باطل تا زمانی که خداوند وجود مقدس امام زمان عجل الله فرجه الشریف را برساند همیشگی است.

وی با بیان اینکه امسال مزدوران و تبلیغات‌چیان دشمن در نظر گرفته بودند که روز کشتار مردم مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضا خان را روز کشف حجاب دیگری اعلام کنند، افزود: تبلیغات مفصلی انجام شد و یک عده عوامل نادان و یا مغرض و منحرف با دشمنان هم صدا شدند و می خواستند این برنامه را اجرا کنند که با هوشیاری مردم موفق نشدند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه مردم غیرتمند ما هرگز اجازه کشف حجاب دیگری را نمی دهند و برای حفظ دین، شرف و ناموسشان ایستاده اند، گفت: این حرکت دشمن در عین حال که کار فساد انگیزی بود یک تذکر و هشدار برای همه مردم متدین بود که باید مراقب باشیم که دشمن نخوابیده و در فکر دسیسه است.

وی با بیان این که دشمن در فکر این است که باب کشف حجاب را در مساجد و حرم ها باز کند، گفت: دشمنان روز به روز با اشکال مختلف حتی با تحریک برخی مسئولان برای اینکه در برابر این واجب الهی بی تفاوت باشند و اظهاراتی کنند که بر خلاف قرآن کریم و اصل دین باشد، برای کشف حجاب مردم تلاش می‌کنند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: غرض دشمنان فقط برداشتن روسری از سر زنان نیست بلکه مرحله به مرحله به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی هستند تا جایی که هیچ ارزشی برای جامعه اهمیت نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه رفتن به سوی فساد حد ندارد و دشمنان از ایجاد فساد و برانگیختن شهوات مردم سیر نمی‌شوند، گفت: دشمن برای این که کشوری پیشرفت نکند و به علم دست پیدا نکند آموزش ها را جوری تنظیم می کنند که در مدارس انسان متدین تربیت نشود.

آیت الله سعیدی گسترش شهوات و فساد در میان مردم را یکی از راه های جلوگیری از ترقی امت ها دانست و گفت: مردم و مسئولان ما به ویژه بعد از تشکیل دولت سیزدهم به این هدف دشمن آگاه هستند و مقابل آن ایستادگی می کنند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه آینه نیز عیب افراد را فریاد نمی زند و در میان جمع آنان را تحقیر نمی کند، افزود: تذکرهای ما نیز باید با خوش رویی و به گونه ای باشد که فردی که منکری را انجام می دهد در میان مردم تحقیر نشود.

وی با تأکید بر اینکه برخی از افراد حاضر نیستند که این آرایش ها را در خانه و برای همسرشان داشته باشند ولی در جامعه با این وضع حاضر می شوند تا جامعه را به هم بریزند، افزود: این افراد تحریک شده و مزدور دشمن هستند ولی اکثر مردم این گونه نیستند و باید با رفتار خوب آنها را جذب و متوجه اشتباهشان کرد./انتخاب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها