مذاکره ای در کار نیست

اکنون عملا مذاکره ای انجام نمی شود و مطلب جدیدی بر روی میز نیست.

مذاکره ای در کار نیست

مذاکره ای در کار نیست

فریدون عباسی گفت: تاکنون متن مکتوبی در اختیار ما قرار نگرفته است تا ببینیم اگر دو ساعت مذاکرات صورت گرفته، نتیجه آن چه بوده است. امروز تحلیل ها و حرف ها بر مبنای اطلاعات خود افراد یا مطالبی که از سوی رسانه های خارجی ارائه شده و بعضا اشتباه نیز می باشد، است.

فریدون عباسی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، بیان کرد: ما شاهدیم که طرف غربی در یک موضعی ایستاده و حاضر نیست چیزی را پذیرفته و به تعهدات خود در برجام عمل کند ولی انتظار دارد هر آنچه که آنها می گویند را ما بپذیریم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: مشکل ما با طرف مقابل این است که آنها به تعهداتی که در برجام داده بودند نمی خواهند عمل کنند اما انتظار دارند که ما به شرایط قبل از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باز گردیم و تازه موارد دیگری که در برجام نبوده است را بپذیریم. این قطعا مورد پذیرش ملت ما نیست.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: اکنون عملا مذاکره ای انجام نمی شود و مطلب جدیدی بر روی میز نیست. از سوی دیگر ما نیز به عنوان نماینده مجلس دسترسی به متن مذاکرات نداریم. بنده تقاضا می کنم که متن مذاکرات در اختیار ما قرار گیرد. بنده به دیدگاه های آقای باقری کنی آشنا هستم و علاقه دارم بدانم که اقای باقری در مذاکرات چه می گوید و طرف مقابل نیز چه پاسخی می دهد. متن مکتوب باید در اختیار ما باشد تا بتوانیم بخوانیم و تجزیه و تحلیل کنیم.

عباسی تاکید کرد: تاکنون متن مکتوبی در اختیار ما قرار نگرفته است تا ببینیم اگر دو ساعت مذاکرات صورت گرفته، نتیجه آن چه بوده است. امروز تحلیل ها و حرف ها بر مبنای اطلاعات خود افراد یا مطالبی که از سوی رسانه های خارجی ارائه شده و بعضا اشتباه نیز می باشد، است./ایسنا 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها