گروسی درباره خرابکاری‌ها در تأسیسات ایران اظهار نظر کرد

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوالی درباره علت امتناع سازمان متبوع او از محکوم کردن خرابکاری ها در تاسیسات هسته ای ایران، اظهار داشت: من هرگونه اقدام خشونت آمیز در هر جا و از سوی هر کسی را محکوم می‌کنم.

گروسی درباره خرابکاری‌ها در تأسیسات ایران اظهار نظر کرد

 مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگار سی ان ان در وین در پاسخ به سوالی که خواسته ایران مبنی بر محکوم کردن حملات به تاسیسات هسته‌ای را گوشزد کرد، گفت: در موارد مختلف من به صورت آشکار هرگونه اقدام خشونت آمیز علیه هرکس را محکوم کرده‌ام. 

گروسی افزود: من یک دیپلمات هستم و به دنبال صلح می‌باشم. من هرگونه اقدام خشونت آمیز در هرجا و از سوی هرکس را محکوم می‌کنم. 

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه داد: من فکر می‌کنم باید به مشکلات متمرکز شویم. ما دقیقا می‌دانیم این مشکلات مطرح شده چه هستند. زمانی که این مشکلات حل شوند وضعیت کاملا مشخص خواهد شد و ایران راحت‌تر خواهد توانست همکاری‌هایی را که به دنبال آن است، بدست آورد. 

 

گروسی همچنین ادعا کرد: اگر تهران همکاری های خود باآژانس را کاهش دهد وضعیت تشدید خواهد شد.

منابع خبری روز سه‌شنبه ادعا کردند که قطعنامه ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا و سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه شد.

منبع ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها