رئیس‌جمهور انقلابی ایران درصدد حل مشکلات ملت است

رئیس‌جمهور انقلابی ایران درصدد حل مشکلات ملت است. باید به دورنمای حرکت ملت انقلابی و قله افتخار آن توجه کنیم تا شیرینی رسیدن به قله تحمل مشکلات را آسان کند.

رئیس‌جمهور انقلابی ایران درصدد حل مشکلات ملت است

رئیس‌جمهور انقلابی ایران درصدد حل مشکلات ملت است

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه، حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم بزرگداشت سالروز یوم‌الله 15 خرداد که در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، آمادگی منطقه‌ای و گسترش مقاومت را از الزامات فراهم شدن ظهور بقیه‌الله اعظم(عج) دانست و اظهار داشت: باید با آمادگی بین‌المللی صدای مهدی را به تمام جهانیان برسانیم. تمام ملت‌ها باید بدانند که آخرین ذخیره الهی کیست و آماده استقبال باشند.

وی با تاکید بر این‌که در سایه‌سار عظمت حضور ملت غیور ایران و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شاخ آمریکا شکسته است، خاطرنشان کرد: اگر ما از این موهبت الهی عدول کنیم، خداوند قومی دیگر را جایگزین ما برای زمینه‌سازی ظهور و استقبال از آخرین ذخیره الهی خواهد کرد.

سعیدی در ادامه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و بابیان این‌که رئیس‌جمهور انقلابی ایران درصدد حل مشکلات ملت است، اظهار داشت: باید به دورنمای حرکت ملت انقلابی و قله افتخار آن توجه کنیم تا شیرینی رسیدن به قله تحمل مشکلات را آسان کند.

سعیدی با تاکید بر این‌که امام خمینی(ره) به خداوند متعال، مسیر و مردم ایران ایمان داشتند، اظهار داشت: هم‌اکنون 160 شبکه فارسی‌زبان و چند هزار شبکه ماهواره‌ای و تلویزیونی ضد دین و میلیون‌ها کانال و صفحه شبکه‌های اجتماعی، تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب به کار بسته‌اند، تا جلوی زمینه‌سازی ظهور بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که اهل‌بیت(ع) در کلمات و بیان‎‌های مختلف چشم‌انداز بشر، مسلمانان و مؤمنین را ترسیم کرده‌‍اند تصریح کرد: ذکر جملاتی در رابطه با آخرین ذخیره الهی و مردمی که قبل از ظهور زندگی می‌کنند، ازجمله بیاناتی است که بسیاری از آن‌ها جنبه پیشگویی دارد.

سعیدی با تأکید بر اهمیت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و عمل به فرمان‌ها و تدابیر ایشان، زمینه‌سازی برای تشکیل حکومت دینی را از دیگر مؤلفه‌های مشترک میان ادیان الهی توصیف کرد و گفت اینکه نبی مکرم اسلام(ص) زمینه‌سازی حکومت آخرین ذخیره الهی را بشارت داده‌اند، کار را برای امت آخرالزمان سخت می‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بر لزوم توجه تک‌تک آحاد جامعه برای آمادگی ظهور آخرین منجی عالم بشریت تصریح کرد و ابراز داشت: آمادگی فردی از مهم‌ترین الزامات ظهور است، آیا ما در دوران جولان احتکار، اجحاف، تقلب، گران‌فروشی و بی‌رحمی به همنوعان، آماده ظهور حضرت هستیم؟ به نظر می‌رسد در عرصه آمادگی‌های فردی همچنان با ظهور فاصله داریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها