مردم صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشویم

از مردم می‌خواهیم، مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند و از اسراف جلوگیری نمائیم تا دچار مشکل نشویم.

مردم صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشویم

مردم صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشویم

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ورامین اظهار کرد: امام صادق علیه السلام فرمود؛ از شرایط درستی روزه گرفتن زکات فطریه است همچنان که تمامیت نماز به صلوات فرستادن بر پیامبر می‌باشد اگر کسی روزه بگیرد و عمداً فطریه ندهد روزه او بی‌فایده می‌شود.

وی افزود: به برکت ماه رمضان مساجد رونق داشت این رونق را باید حفظ کنیم، اگرچه به خاطر کرونا و برخی رفتارهای غلط به مساجد آسیب‌هایی زده شد ولی باید از این سنگر مقدس پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ نرم به سر می‌بریم گفت: نمازگزاران عزیز در ماه رمضان توفیق روزه داشتند و سرمایه معنوی کسب کردند این سرمایه را حفظ کنیم و خودمان و خانواده و جوانان مان را از این وسوسه‌های شیطانی حفظ کنیم و به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بدهیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها به فراموشی سپرده شوند.

محمودی خاطر‌نشان کرد: یکی از منکرات بسیار زشت، ولنگاری در فضای اقتصادی است و تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد و امیدوار هستیم مسؤولان ضمن مبارزه با باندهای مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت موجود را مدیریت کنند و همچنین از مردم می‌خواهیم، مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند و از اسراف جلوگیری نمائیم تا دچار مشکل نشویم./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها