دولت اینترنت را رایگان کند!

بنده اگر در جایگاه دولت بودم حتی اینترنت را رایگان در اختیار این اقشار قرار می دادم.

دولت اینترنت را رایگان کند!

دولت اینترنت را رایگان کند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده اگر در جایگاه دولت بودم حتی اینترنت را رایگان در اختیار این اقشار قرار می دادم.

علی بابایی کارنامی با اشاره به افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، با بیان اینکه مجلس در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ خط قرمزی را برای دولت تعیین کرد، اظهار کرد: در تمام اقلام و شاخص های کالا و خدماتی که دولت باید ارائه دهد خط قرمز ما عدم ایجاد تورم و افزایش قیمت است و منطق حاکم بر ارائه خدمات و قیمت کالا باید به نفع مصرف کننده باشد.

مردم برای اشتغال و تحصیل به اینترنت نیاز دارند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با بیان اینکه مردم به ویژه در ایام کرونا از ظرفیت اینترنت برای توسعه کسب و کارهای خود استفاده کردند و دانش آموزان و دانشجویان نیز از این فضا برای افزایش ظرفیت های علمی استفاده می کنند، اظهار کرد: مجلس قطعا با افزایش قیمت اینترنت مخالف است و افزایش قیمت اینترنت در این مقطع به صلاح نیست.

علی بابایی کارنامی

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده اگر در جایگاه دولت بودم حتی اینترنت را رایگان در اختیار این اقشار قرار می دادم، نباید برای اینترنت قیمت هایی درنظر گرفته شود که هزینه سبد خانوار را افزایش دهد، به ویژه برای اقشار آسیب پذیر جامعه که خیلی برای ما مهم هستند. ما افزایش قیمت ها به این سبک را قبول نداریم.

گلایه از کیفیت اینترنت بسیار است

بابایی کارنامی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت اینترنت تصریح کرد: توسعه زیرساخت های مخابراتی و سازوکارهای مرتبط با اینترنت بسیار حائز اهمیت است چراکه کیفیت موجود قابل قبول نیست. ما در استان های شمالی با مشکلات زیادی مواجه هستیم که جای نقد بسیار است./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها