آقای رییس‌جمهور بسیار خوش‌قول و زحمتکش است!

آقای رییس‌جمهور انسان خوش‌قول و همین‌طور شخص بی‌حاشیه‌ای است که زحمت می‌کشد و بدون توجه به حاشیه‌ها در حال کار برای تحقق وعده‌ها است.

آقای رییس‌جمهور بسیار خوش‌قول و زحمتکش است!

آقای رییس‌جمهور بسیار خوش‌قول و زحمتکش است!

کاظم دلخوش اباتری گفت: آقای رییس‌جمهور انسان خوش‌قول و همین‌طور شخص بی‌حاشیه‌ای است که زحمت می‌کشد و بدون توجه به حاشیه‌ها در حال کار برای تحقق وعده‌ها است.

«کاظم دلخوش»، نماینده مردم صومعه‌سرا و نایب‌ رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی اظهار داشت: موضوع ابر بدهکاران بحث امروز و دیروز نیست و یک مطالبه چندین‌ ساله از طرف مجلس و مردم بوده‌ است. در عین‌ حال اما، انتشار این لیست را هر چند که به گفته آقای وزیر اقتصاد ناقص است، به فال نیک می‌گیریم. باید سوال شود از مسئولین قبلی که چرا و با چه عناوینی این مبالغ وام داده شده‌ است؟ به چه دلیل هیچ کنترل و نظارتی نبوده‌ است؟ این مسائل هم باید در راستای شفافیت منتشر شود.

وی ادامه داد: سوال دیگر این است که این وام‌گیرندگان در سال‌هایی وام دریافت کرده‌اند که شاخص تورم بسیار کم بوده‌ است، اکنون اما با بالا رفتن تورم و کاهش ارزش پول ملی، آیا باز پرداخت به مقدار همان دریافت سابق خواهد بود، یا با رشد تورمی محسوب می‌شود. ضمن این‌ که بنده معتقدم باید لیست افراد حقیقی ابر بدهکار نیز منتشر شود، زیرا ابر بدهکاران اصلی اشخاص حقیقی هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مورد تحقق وعده‌های رییس‌جمهور نیز خاطرنشان کرد: در مورد وعده‌ها، باید بگویم آقای رییس‌جمهور انسان خوش‌قول و همین‌طور شخص بی‌حاشیه‌ای است که زحمت می‌کشد و بدون توجه به حاشیه‌ها در حال کار برای تحقق وعده‌ها است. اما به نظر بنده در اطراف دولت حاشیه‌هایی وجود دارد، این‌ها همان موانع تحقق وعده‌های دولت هستند. الحمدالله این دولت درحال عمل به وعده‌ها است و سعی در تحقق آن‌ها دارد. اما باید افراد کوتوله را از دور خود خصوصا در حوزه اقتصادی دور کند. اگر این‌ها محقق شود، یقین بدانید تمامی وعده‌های ریاست‌جمهوری محقق خواهند شد./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها