چه کسی می تواند ترامپ را شکست دهد؟

سی ان ان 3 نفر از سیاستمدارانی که می توانند ترامپ را در انتخابات آینده آمریکا شکست دهند معرفی کرد.

چه کسی می تواند ترامپ را شکست دهد؟

به گزارش مستقل آنلاین سی ان ان نوشت:

پولیتیکو از میک مولوینی، که به عنوان رئیس دفتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا خدمت می کرد، درباره حضور ترامپ در انتخابات آینده نظرسنجی کرد که او گفت معتقد است شانس شکست دادن رئیس سابق خود برای نامزدی جمهوری خواهان در سال 2024 را دارد.

مولوینی 3 نفر را مطرح کرد که از نظر او می توانند دونالد ترامپ را شکست دهند،وی در این باره نوشت:

 

1-ران دیسانتیس: شکی نیست که فرماندار فلوریدا در حال حاضر دومین جمهوری‌خواه شناخته‌شده - و دومین محبوب‌ترین - جمهوری‌خواه این کشور است. بیش از 100 میلیون دلاری که دیسانتیس قبلاً برای مناقصه انتخاب مجدد خود در سال 2022 از هواداران خود به دست آورده است، نشان می دهد که او از نوعی پایگاه جمع آوری کمک مالی برخوردار است که برای نامزدی ریاست جمهوری به آن نیاز دارید. همچنین، مهم این است که دیسانتیس احتمال نامزدی در سال 2024 را رد نکرده است، حتی اگر ترامپ در رقابت باشد.

2- تیم اسکات: سناتور کارولینای جنوبی و تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست در کنگره بدون شک یک ستاره در حال ظهور در حزب است. او برای یک بار دیگر پس از سال 2022 انتخاب می شود، اما انتظار می رود که به راحتی برنده شود. یک مورد احتمالی برای اسکات این است که پاییز گذشته او گفت که اگر رئیس جمهور سابق در سال 2024 دوباره نامزد شود، وی از ترامپ حمایت خواهد کرد. اسکات در آن زمان در پاسخ به سوالی درباره علاقه خود به رقابت های بعدی ریاست جمهوری گفت: "خب، در این زمان من اصلاً برای ریاست جمهوری نامزد نمی شوم. من به یک سوال فرضی پاسخ نمی دهم.

3-دواین «راک» جانسون: جانسون یکی از قابل اعتمادترین چهره های باکس آفیس در حال حاضر در جهان است. او دارای هویت جهانی و هزاران احساسات مثبت در میان رای دهندگان خواهد بود. اما مشخص نیست که جانسون جمهوری خواه باشد. و او به طور قطعی در مورد نامزدی برای ریاست جمهوری شک دارد. او در اواخر سال 2021 به CNN گفت: "من نمی دانم که آیا ژن سیاستمدار را در DNA خود دارم یا نه."

مولوینی در مورد ترامپ و 2024 چیز دیگری را به پولیتیکو گفت.

او معتقد است: "یک نفر دیگر می تواند او را شکست دهد - که خودش است." زمانی که صحبت از مبارزات انتخاباتی به میان می آید، دونالد ترامپ گاهی بدترین دشمن خودش است.

این ممکن است دقیق ترین قسمت از تحلیل 2024 مولوینی باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها