یک افطاری متفاوت

سنت افطاری و گعده سیاسی چهره‌های رسانه‌ای و سیاسی، که بخاطر کرونا به تعویق افتاده بود امسال در منزل محمد مهاجری روزنامه‌نگار برگزار شد. عکسهای محمدعلی ابطحی از افطاری می‌بینید.

یک افطاری متفاوت

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری‌، امشب از افطاری متفاوتی تعریف کرده که در منزل محمد مهاجری روزنامه‌نگار اصولگرا برگزار شده و چهره‌های سیاسی به این مجلس افطاری دعوت شده بودند. ابطحی که خود چهره‌ای رسانه‌ای محسوب می‌شود افطاری متفاوت امشب را چنین شرح داده است:

افطاری محمد مهاجری

هرسال ماه رمضان بود و پخت وپز سیاست در افطارها.

به بهانه کرونا حذف شد یا کم شد.

آقای محمد مهاجری اما یک افطاری متفاوتی در خانه اش برگزار کرد. آقای مهاجری روزنامه نگار قدیمی است. قبلا روم به دیوار در کیهان بود و هنوزم اصولگرایی منتقد.

افطاری محمد مهاجری

پسرش محمدرضای نازنین کلاب هاوس مشهوری دارد بنام ایران من. چهره های معروفتر آن کلاب هاوس را افطاری دادند.

آقایان عباس عبدی. مهدی نصیری. اصغرزاده. آذری جهرمی. علی ربیعی. صادق زیبا کلام. دیگه جونم براتون بگه که. آهان حسن آقامیری.جمعه ای. سردارعلایی. حمید حسینی. فیاض زاهد. ماندگاری. مطهر نیا. یاشار سلطانی و بقیه‌ای که اسمشان یادم نیست.

خیلی هامان سال‌ها در برابر یک دیگر ایستاده بودیم. دنیا را سیاه و سفید می‌دیدم. حالا به رنگ خاکستری علاقمند شده‌ایم.

افطاری که خوردیم، پخش شدیم تو اتاق. هر جمعی باهم حرف می‌زدند. گاهی عمومی می‌شد و همه حرف یکی را گوش می‌دادند. من با آذری جهرمی خیلی حرف زدم. از کارهای خودش و مقاومت‌های عملی در برابر بسته شدن اینترنت و اینها حرف می‌زد. یکبار از آن دور می‌خواستم عکس بگیرم، ربیعی خیار توی دستش بود. آذری جهرمی مداخله کرد و عباد خیار را گذاشت و مجلسی نشست. آقای مهدی نصیری که اخیرا خیلی از گذشته‌اش فاصله گرفته است، با همان شجاعت آن زمان‌ها در مورد نقش شرعی و حقوقی مردم در انتخاب ولی فقیه حرف می‌زد. خلاصه اینکه این جلساتی که آخوندها بهش می‌گویند گعده،‌ خیلی دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند.

اگر هر گروهی، جناحی برگزار کننده باشد- به شرطی که من راهم دعوت کندـ خیلی مفید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها