آنقدر افتضاحات مدیریتی زیاد شده که دیگر امیدی به اصلاح نیست

آنقدر افتضاحات مدیریتی در این وزارتخانه زیاد شده که دیگر امیدی به اصلاح نیست.

آنقدر افتضاحات مدیریتی زیاد شده که دیگر امیدی به اصلاح نیست

آنقدر افتضاحات مدیریتی زیاد شده که دیگر امیدی به اصلاح نیست

افشاگری از فعالیت‌های وزیر پرحاشیه برای انتخابات ریاست جمهوری: پُست فروشی به عنوان حق‌السکوت و ... توصیه به رئیسی: چند وزیر را از قطار پیاده کنید! 

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت:

آقای عبدالملکی وزارت کار را با یک شرکت خصوصی اشتباه گرفته اند و به مدد توییتر و اینستاگرام و شبکه سه، هر روز در حال اجرای یک فیلم جدید برای ملت هستند. چرا باید هر منتقدی را ابتدا با پول و پست بفریبید و اگر منتقد بر انتقاد ناصحانه اش مصر بود، آنگاه انواع تهمت را نثارش کنید؟ این با کدام سیره امامین انقلاب و رئیس جمهور مکتبی سازگار است؟ آنقدر افتضاحات مدیریتی در این وزارتخانه زیاد شده که دیگر امیدی به اصلاح نیست.

پُست فروشی به عنوان حق‌السکوت و تقسیم غنایم برای تامین هزینه های مادی و معنوی نامزدی وزیر در انتخابات آینده، دو راهبرد اصلی آقای عبدالملکی است که حجت را بر جمعی از نمایندگان تمام کرده که ایشان شایستگی حضور در دولت مردمی را ندارند.  

آخرین شاهکارهای این تیم، سفر پرهزینه مدیران وزارتخانه به روسیه در شرایط معیشتی سخت ملت و جذب ۳۰۰ نفر از نزدیکان و توصیه شدگان افراد خاص در شرکت ورشکسته دخانیات و اخراج دهها نفر از نیروهای قدیمی این شرکت در آغاز سال جدید است.

توصیه دلسوزانه به رئیس جمهور این است که بعد از حدود ۷ ماه، یک خانه‌تکانی جزئی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه که عملکردشان با اهداف و تفکرات رئیس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است را از قطار دولت پیاده کند تا مجلس براساس وظیفه قانونی و شرعی خود مجبور به استیضاح نشود. بعنوان مصداق تاکید می کنم استمرار وزارت آقایان فاطمی امین و عبدالملکی به تنهایی برای زمین زدن دولت کافی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها