احمدی نژاد: به آمریکا گفته اند که دستت راجع به ایران باز باشد

اوکراین را به روسیه و تایوان را به چین داده اند و به آمریکا هم گفته اند که دستت راجع به ایران باز باشد.

حجم ویدیو: 3.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

‍  دکتر احمدی نژاد: رئیس جمهور سنگاپور می گفت چین روی ما ادعا دارد. به آمریکا گفته اند که دستت راجع به ایران باز باشد! 

 ۱۲ سال قبل، ما به یک اجلاس آب و هوایی در دانمارک رفته بودیم. آنجا با رئیس جمهور سنگاپور ملاقات داشتیم. ایشان می گفت دو خطر سنگاپور را تهدید می کند، شما کمک کنید. گفت خطر اول این است که آب و هوا دارد عوض می شود، زمین گرم شده است و سطح اقیانوس دارد بالا می آید و از آنجایی که سنگاپور یک جزیره است، این خطر آن را تهدید می کند، شما در قضیه کنترل آلودگی ها به ما کمک کنید. گفتم ما حتما کمک می کنیم و از محیط زیست صیانت می کنیم، حفظ محیط زیست برای ما یک امر مقدس است. 

گفت خطر دومی که ما را تهدید می کند چین است. چین یک غول عظیم است که روی ما ادعا دارد و می خواهد ما را ضمیمه خودش کند که من همانجا گفتم ملت ایران حتما با این نوع کشورگشایی ها مخالف است و این را متعلق به دوره های قبل می داند. دوره ای که انسان ها متعالی و کمال یافته نبودند. الان اگر کسی بخواهد جهانگشایی کند، مرتکب کار بسیار زشتی شده است که در واقع توهین به کل بشریت است. گفتم ملت ایران حتما از شما حمایت خواهد کرد تا در عرصه سیاست بین الملل چنین اتفاقی نیفتد.

همان زمان یک جرقه ای در ذهن من زد، گرچه که قبلا هم در ذهنم بود که اینها به دنبال یکسری کارهایی هستند و هر چه که جلوتر آمدیم، دیدیم که دارند نقشه را عملیاتی می کنند و الان این کار را کردند یعنی اوکراین را به روسیه و تایوان را به چین داده اند و به آمریکا هم گفته اند که دستت راجع به ایران باز باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها