احمدی نژاد: در ایران کسی به آنها وصل نباشد، نمی تواند پولدار شود

کسی به آنها وصل نباشد، نمی تواند پولدار شود. ثروت را در اختیار گرفتند و اکثریت مردم دستشان خالی است.

احمدی نژاد: در ایران کسی به آنها وصل نباشد، نمی تواند پولدار شود

احمدی نژاد: در ایران کسی به آنها وصل نباشد، نمی تواند پولدار شود

احمدی نژاد: این ثروت؛ زمین، جنگل، معدن، آب و انرژی بر اساس قانون و عدالت باید کاملا به مردم برگردد و در اختیار مردم قرار بگیرد.

خداوند آنقدر ثروت در زمین قرار داده است که اگر یک بخشی از این ثروت، در اختیار مردم قرار باشد، نه تنها فقیری باقی نمی ماند، بلکه همه مردم در رفاه زندگی می کنند.

مشکل این است که ثروت در انحصار یک عده قرار گرفته است. بخشی از آن در اختیار دولت و نهادها و شرکت های دولتی است و هر جایی را که بهترین بخش بوده، تصاحب کرده اند. بخش دیگر آن هم در اختیار افرادی است که به نوعی به آنها وصل هستند و الّا کسی به آنها وصل نباشد، نمی تواند پولدار شود. ثروت را در اختیار گرفتند و اکثریت مردم دستشان خالی است.

من یادم هست که در دولت دهم تصویب کردیم تا طبق قوانین، شرکت ها و موسسات به مردم برگردد و مردم سهامدار شوند. برقراری عدالت، سخت ترین مرحله است. چقدر مقاومت بود و الان هم هست. آن زمان به ما می گفتند اگر این شرکت هایی که مال دولت است به قیمت مفت به یک نفر بدهیم که وابسته به آنهاست، خصوصی سازی درست انجام شده است اما اگر می گفتیم این را به صورت سهام عدالت در بین ملت تقسیم کنید، فریاد برمی آوردند که اقتصاد خراب شد! آنجایی که ثروت دست مردم می رود، می گویند اقتصاد خراب شد و آنجایی که به جیب یک عده خاص می رود، می گویند درست است و اقتصاد جز این نیست!

امیدوارم در ایران هم یک عده سر عقل بیایند و در کنار مردم قرار بگیرند، با مردم زندگی کنند، اجازه بدهند ملت ایران از ثروتی که خدا در زمین قرار داده است، استفاده کنند. بد است که یک مسئول دولتی بیاید بگوید ۶۰ میلیون نفر در ایران نیازمند کمک دولت هستند! چرا باید اینگونه باشد؟ این را معکوس کنیم و اجازه دهیم ثروت به دست مردم برسد و دولت محتاج کمک مردم باشد. دولت به خودی خود که چیزی نیست. مگر دولت آقا و صاحب مردم است؟ ثروت به مردم برگردد و بعد اگر دولت خواست کاری انجام بدهد، سراغ مردم برود و بگوید یک پولی بدهید تا من این کار را انجام بدهم. امیدوارم خودشان انجام بدهند. اما اگر خودشان انجام ندهند، بزودی حسرت آن را خواهند خورد، چون ملت این کار را انجام خواهد داد.

ملت ایران بسیار فهیم ایران، همیشه تابع ضابطه، قانون، عدالت و برادری بوده و منظم ترین ملت دنیا  و اهل حلال و حرام است و همیشه همراه است و تبعیت می کند. اینهمه ثروت در اختیار نهادها و بنیادها و دولت است. اجازه بدهید این ثروت در اختیار مردم قرار گیرد تا بتوانند زندگی و فعالیت و تولید کنند.

من فدایی ملت ایران هستم. افتخار می کنم که خادم شما هستم. این افتخار ابدی من است که تا آخر عمر خدمتگزار ملت ایران هستم./دولت بهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها