دولت و مجلس اعتماد به نفس انجام برخی کارها را ندارند

دولت و مجلس به دلیل فقدان اعتماد به نفس از مسئولیت برخی تصمیمات شانه خالی می‌کنند.

دولت و مجلس اعتماد به نفس انجام برخی کارها را ندارند

دولت و مجلس اعتماد به نفس انجام برخی کارها را ندارند

احمدی‌نژاد هم در ابتدای کارش ناشی بود و سراغ لغو تغییر ساعت رفت. دولت و مجلس به دلیل فقدان اعتماد به نفس از مسئولیت برخی تصمیمات شانه خالی می‌کنند. 

علی محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

تصمیم‌گیران در مجلس و دولت به دلیل ناآگاهی و ناآشنا بودن به امور، اعتماد به نفس ندارند یک کاری را که آغاز می‌کنند به پایان برسانند، برای همین در مجموع آن چیزی که شاهدش هستیم این است که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

دولت و مجلس هیچ کدام‌شان اعتماد به نفس ندارند، بیان کرد: تصمیم‌گیران در مجلس و دولت به دلیل ناآگاهی و ناآشنا بودن به امور، اعتماد به نفس ندارند یک کاری را که آغاز می‌کنند به پایان برسانند، برای همین در مجموع آن چیزی که شاهدش هستیم این است که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

در مورد تغییر ساعت که در بسیاری از کشورهای دنیا رسم است و مردم هم عادت کرده‌اند می‌بینیم با این اقدام مجلس مردم امروز می‌پرسند چند روز دیگر چگونه در ساعت گرما سرکار برویم و در اوجش به خانه بازگردیم؟ توجه داشته باشید تغییر ساعت حرکتی بوده که از نظر علمی و منطقی اثبات شده و نتیجه هم داده است.

 یکبار آقای احمدی‌نژاد که اول کارش ناشی بود و به سراغ تغییر ساعت رفت، حالا هم این‌ها رفته‌اند که نشان می‌دهد کار بلد نیستند و نمی‌توانند اقدامی سازنده برای ملت انجام دهند؛ لذا کارهای بی‌مورد را آغاز و در میان راه هم رها می‌کنند./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها