کامبیز مهدیزاده:

برخی از سایه آقای روحانی هم می ترسند

تشکیل دولت در سایه در کشور بی معنا است چرا که ما در کشور احزاب نداریم ، کشورهایی مثل کانادا و انگلستان و ... که احزاب قوی دارند دولت در سایه تشکیل میدهند.

برخی از سایه آقای روحانی هم می ترسند
آقای مهدیزاده  آقای روحانی دولت در سایه تشکیل داده اند؟ 
یک عده از سایه آقای روحانی هم ترس دارند ایشان هر زمان نشست یا جلسه ای برگزار میکنند  ترس این دوستان را فرا میگیرد و این نشان میدهد کارنامه و سابقه سیاسی دوستان دلواپس روشن نیست ،انسان اگر کارنامه روشن و سفیدی دارد نباید بترسد .تشکیل دولت در سایه در کشور بی معنا است چرا که ما در کشور احزاب نداریم ، کشورهایی مثل کانادا و انگلستان و ... که احزاب قوی دارند دولت در سایه تشکیل میدهند  و به موازات دولت اصلی وزارتخانه های  در سایه تشکیل میدهند و دولت را نقد میکنند، در ضمن  تئورسین دولت سایه، آقایان جلیلی و رضایی بوده اند و بارها اعلام کرده اند .
آقای مهدیزاده پس هدف از برگزاری این نشست ها و جلسات چیست؟ 
هدف و برگزاری این جلسات و نشست ها  بر خلاف دوستان تندرو  تخریب نیست ، نقد سازنده  است که همواره مقام معظم رهبری  نیز بر آن تاکید کرده اند نقد با توهین متفاوت است امروز کشور نیاز به اجماع عقلا دارد و افراد عاقلی که آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آن ها مهم است امروز دلسوزانه نگران آینده کشور  هستند .
ما نیاز آدم های عاقل داریم‌ امروز زمان هوچی گری نیست زمان عقل است  در سال های گذشته دیدیم  افرادی که سیاست مدار نبودند و وارد عالم سیاست شدند و خط بگم، بگم را شروع کردند و امروز هم همین کار را ادامه میدهند  یادشان رفته زمانی که قدرت دستشان بود نمیگذاشتند  کسی از آن ها انتقاد کند و امروز مدعی آزادی بیان و اندیشه شده اند دوران این شامورتی بازی ها تمام شده است.
 آقای مهدیزاده سوال آخر پس به چه دلیل پس از برگزاری هر نشست و دیدار این دوستان  احساس نگرانی میکنند؟
امروز ۴ نفر آدم عاقل یک جا جمع میشوند  سریع خط تخریب شروع میشود و دوستان دلواپس داد و بیداد میکنند این دوستان یادشان رفته ۸ سال دولت را تخریب کرده اند و به آلزایمر سیاسی مبتلا شده اند دوستان به یاد داشته باشند روحانی شیخ تحریم شکن است یه  عده میخواهند با تغییر اسم برجام و تحریف تاریخ  آنرا به نام خود سند بزنند اما بدانند  مبدع برداشت تحریم های ظالمانه علیه ایران حسن روحانی بود، دیپلمات های  پیشین این  آقایان را دیده بودیم که امروز نیز زیاد توئیت میکنند  این دوستان دیپلمات زمان و مکان بودند و فقط زمان و مکان مذاکرات را تعیین میکردند و گرنه دستاوردی در حوزه دیپلماسی نداشتند.

منبع:http://www.isspg.ir/

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها