کشور با اصلاحات نجات پیدا می‌کند

تنها راه نجات کشور اصلاحات است. اگر کوچکترین مخالفتی با یک کلمه از برجام وجود داشت آنوقت برجام امضا نمیشد تا آن کلمه اصلاح شود. آقای خاتمی به مقامات کشور گفتند که دیگر وارد عرصه عملیاتی سیاسی نمی شوند.

کشور با اصلاحات نجات پیدا می‌کند

کشور با اصلاحات نجات پیدا می‌کند 

محمدرضا خاتمی چهارشنبه شب در میزگرد سیاست خارجی و رابطه با آمریکا در کلاب کافه خبر گفت:

مساله ی هسته ای و برجام همان طور که رهبری گفتند در جاهای بالادستی انجام می شود و از سال های ۹۰-۹۱ که ما وارد آن تحریم های کمر شکن شورای امنیت شدیم؛ رهبر انقلاب عبارت نرمش قهرمانانه را به کار بردند و دیدیم در همان زمان ؛ هم مذاکرات محرمانه با آمریکا در عمان بود و هم در چهارچوب ۵+۱ انجام شد و اگر کوچکترین مخالفتی با یک کلمه از برجام وجود داشت آنوقت برجام امضا نمیشد تا اون کلمه اصلاح شود.

اصلاح طلبان این اعتقاد را دارند که جز از طریق انتخابات نمی‌توان به قدرت رسید و هرگز به دنبال لابی با اصحاب قدرت برای دستیابی به قدرت نیستند و بر اساس برنامه و تیم خودشان در یک انتخابات آزاد شرکت خواهند کرد و چاره ی اصلی کار در اصلاحات است و بین انقلابی گری و براندازی و اصلاحات تنها راه موجود اصلاحات است.

وقتی اصلاحات چاره اصلی است حتما اصلاح طلبان در آینده نقش خواهند داشت اما اینکه همین اصلاح طلبان فعلی باشند نه و من رصد میکنم که نسل اصلاحات در حال پوست اندازی گسترده ای است و گفتمان اصلی کشور پس از ۴ سال و ۸ سال مجددا اصلاحات خواهد بود.

آقای خاتمی به مقامات کشور و دوستانشان گفتند که دیگر وارد صحنه ی عملیاتی سیاست نخواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها