جمعیت زیاد نشود برای افزایش جمعیت باید مهاجران را بپذیریم

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به مسئله جمعیت گفت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد.

جمعیت زیاد نشود برای افزایش جمعیت باید مهاجران را  بپذیریم

رئیس جامعه مدرسین قم: اگر رشد جمعیت اصلاح نشود مجبور می‌شویم از خارج کشور مهاجر بپذیریم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جمعیت مسئله اساسی امروز کشور است، گفت: دولت باید فکری برای معیشت مردم کند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر جمعه در دیدار با رئیس جمهور گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

وی ادامه داد: در موضوع فرهنگ، ولنگاری‌هایی در جامعه وجود دارد و لازم است دولت نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه حساس باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد.

رئیس جامعه مدرسین افزود: در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم و مجبوریم از خارج کشور مهاجر بپذیریم.

وی همچنین بر ریل گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبودها و مشکلات در جامعه پرداخت و گفت: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث شرایط دولت‌های پیشین است خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد./مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها