نوروزی، نماینده مجلس:

کسانی که در ستاد رئیسی بودند را استخدام کنید!

باید از کسانی که ستاد آقای رئیسی را مدیریت کردند، شب و روز نخوابیدند، زحمت کشیدند و تلاش کردند و در دولت تدبیر و امید هم در حاشیه بودند اکنون استفاده شود و این نیروها الان بتوانند در خدمت مردم باشند.

کسانی که در ستاد رئیسی بودند را استخدام کنید!

نوروزی، نماینده مجلس: باید از کسانی که ستاد رئیسی را مدیریت کردند و شب و روز نخوابیدند، استفاده شود

نماینده رباط کریم جزئیات حواشی اخیر به وجود آمده میان وی و استاندار تهران را تشریح کرد.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس درخصوص حواشی اخیر مربوط به انتصاب فرماندار این شهرستان و اختلافش با استاندار تهران، گفت: ما مثل همه مسائل که مشورت خواسته می‌شود در این موضوع عمل کردیم، از ما خواستند که گزینه معرفی کنیم و خود آقای استاندار به ما گفتند که ما در این دوره به بومی‌ها توجه خواهیم کرد. ما هم به شخص ایشان و هم به معاون سیاسی‌شان چندین نفر را معرفی کرده و سوابق آن‌ها را گفتیم.

وی ادامه داد: در بین گزینه‌ها، افراد مختلفی بودند، مثلا شخصی در دوره آقای احمدی‌نژاد معاون حراست آموزش و پرورش منطقه بوده، فردی که رئیس هیات نظارت شهرستان در انتخابات شورای ششم بوده یا رئیس اداره کار را معرفی کردیم و یا معاون پژوهش سابق دانشگاه دفاع ملی را که دانشیار است و ده‌ها رساله دکتری دارد یا استاد راهنما بوده یا استاد مشاور بوده یا داور و خودش چندین مقاله ISI دارد و سرهنگ سپاه است و همچنین افراد دیگری را معرفی کردیم.

نوروزی اضافه کرد: متاسفانه هیچکدام را قبول نکردند و آمدند برای معارفه شخص خاصی و به ما گفتند این را قبول کنید. ما حالا پذیرفتیم، اما مردم از این مساله ناراحت بودند. در جلسه معارفه یک عزیز آزاده به نام آقای کریمی به این موضوع اعتراض کرد و همینطور خواهر دو شهید خانم سعادتمندی هم نسبت به این مساله معترض شدند. من هم اعتراض کردم و گفتم قرار بود بومی‌ها فرماندار بشوند حالا نشد، بعد به آن عزیز آزاده گفتم آقای کریمی ایشان هم آمده و می‌آید در منطقه ساکن می‌شود و بومی می‌شوند. بالاخره ما باید یک طوری جلوی تشنج را می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی آقای استاندار رفتند برای صحبت پاسخ ما را دادند که این‌هایی که آقای نوروزی معرفی کرد، هیچکدام امتیازهای مدنظر ما را نداشتند و من هم اینجا گفتم آیا آقای دکتر سید جواد امینی که داماد این منطقه است و به نوعی بومی محسوب می‌شود، همچنین سرهنگ سپاه هم است و در دانشگاه ملی دفاع ملی معاون سردار وحیدی بوده، نمی‌توانست فرماندار بشود؟ و امتیازات لازم را نداشت؟

نماینده رباط کریم اظهار داشت: این کل قضیه بود و ما همچنان هم از استاندار محترم و سردار وحیدی گله داریم. به هر حال وقتی رباط کریم ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد باید از کسانی که ستاد آقای رئیسی را مدیریت کردند، شب و روز نخوابیدند، زحمت کشیدند و تلاش کردند و در دولت تدبیر و امید هم در حاشیه بودند اکنون استفاده شود و این نیروها الان بتوانند در خدمت مردم باشند که نشد./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها