رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

باید خداوند را بخاطر داشتن بسیج شاکر باشیم

ما باید خداوند را شاکر باشیم که در این راه قرار گرفته‌ایم و به عنوان بسیج در حال خدمتگزاری هستیم.

باید خداوند را بخاطر داشتن بسیج شاکر باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است هم به لحاظ نظامی بر دشمن پیروز شود و هم به لحاظ سیاسی، گفت: درست است که نظام سلطه زورگویی می‌کند، اما در مقابل منطق انقلاب اسلامی کم‌ می‌آورد.

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز ۲۵ آذر ماه، در همایش هم‌اندیشی مسئولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌ در استان‌های کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین ویژگی سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلاء بسیج این است که بسیج را از گرفتاری در روزمره‌گی و انجام سلیقه‌ای امور بازمی‌دارد.

وی با بیان اینکه این سند بر مبنای آینده‌نگری و تمرکز بر اجرای گام دوم انقلاب تدوین شده است، اضافه کرد: ما درصدد این هستیم دولت اسلامی را تکامل بخشیم و وارد مرحله جامعه‌سازی و امت‌سازی شویم تا بتواند آغازگر تمدن نوین اسلامی باشد. خود این برنامه در اندیشه مقام معظم رهبری تفسیری دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سند ۱۰ ساله اعتلاء بسیج، ۹ اولویت وجود دارد. یعنی وقت، زمان و تمرکز ما در ۹ محور قرار می‌گیرد. تشکیل و تحقق بسیج، تعلیم و تربیت، جهاد فرهنگی-اجتماعی و تولید قدرت نرم، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی، فضای مجازی، بعد تعالی و نهادی بسیج و جهاد علمی و فناوری‌ محورهایی هستند که در اولویت قرار دارد و دو مورد از این ۹ اولویت در رابطه با اندیشه‌های گام دوم انقلاب هستند و اصول هفت‌گانه گام دوم انقلاب در محوریت این ۹ اولویت تحقق پیدا می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است هم به لحاظ نظامی بر دشمن پیروز شود و هم به لحاظ سیاسی، گفت: درست است که نظام سلطه زورگویی می‌کند، اما در مقابل منطق انقلاب اسلامی کم‌ می‌آورد. در جنگ فرهنگی درست است که مجروح شدیم ولی ملت ایران با قدی برافراشته به جلو حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه عدالت و اقتصاد نیز بایستی بر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: محرومیت‌ها و کاستی‌ها، توزیع غلط ثروت، فاصله فاحش بین طبقات و سایر مشکلات موجود ناشی از اجرای مدل‌های نظام سلطه در کشور است‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جهاد سازندگی را نه دولت، بلکه مردم و نیروهای داوطلب به وجود آوردند و با رفتن به مناطق محروم آن را گسترش دادند. بسیاری از فرماندهان جنگ به عنوان معلم جهادی به مناطق محروم رفتند.

سلیمانی اظهار کرد: ما باید خداوند را شاکر باشیم که در این راه قرار گرفته‌ایم و به عنوان بسیج در حال خدمتگزاری هستیم. مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود بسیج را به توجه کردن به مصلحت مردم سفارش کردند و بر لزوم خدمت بسیج به مردم تاکید دارند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها