امیر عبداللهیان:

نگاهمان به مذاکرات وین انقلابی و جهادی است

توسعه پایدار اقتصادی بدون نگاه به مذاکرات وین را دنبال می کنیم با این حال وظیفه ذاتی دستگاه دیپلماسی این است که برای لغو تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا همه سعی، دانش و تجربه دیپلماتیک خود را به کار گیرد.

نگاهمان به مذاکرات وین انقلابی و جهادی است

امیر عبداللهیان: در زمینه بی اثر کردن و لغو تحریم ها، وظیفه داریم با رویکردی انقلابی و جهادی حرکت کنیم

 وزیر امور خارجه با بیان اینکه نگاه به آسیا از اولویت‌های سیاست خارجی دولت است، گفت: توسعه پایدار اقتصادی بدون نگاه به مذاکرات وین را دنبال می کنیم.

حسین امیرعبداللهیان در گردهمایی روسای منتخب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور با تمرکز بر کشورهای همسایه با بیان اینکه نگاه به همسایگان و آسیا از اولویت های سیاست خارجی دولت است، اظهار کرد: شعار سیاست خارجی دولت، سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی فعال ، پویا و هوشمند است و برنامه چهار ساله دولت در همین زمینه تنظیم و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: توجه ویژه به ایرانیان خارج از کشور و از بین بردن گسست آنها با کشور از برنامه های جدی دولت است. در روزهای آینده اولین نشست شورای ایرانیان خارج از کشور را به ریاست رییس جمهور برگزار می کنیم و امیدواریم تصویب قانون حمایت از ایرانیان خارج کشور از خروجی های این نشست باشد.

امیرعبداللهیان در پایان با اشاره به ماموریت وزارت خارجه در حوزه بی اثر کردن و لغو تحریم ها، گفت: در این زمینه وظیفه داریم با رویکردی انقلابی و جهادی حرکت کنیم. توسعه پایدار اقتصادی بدون نگاه به مذاکرات وین را دنبال می کنیم با این حال وظیفه ذاتی دستگاه دیپلماسی این است که برای لغو تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا همه سعی، دانش و تجربه دیپلماتیک خود را به کار گیرد./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها