راهی باز کنید مردم کمی نفس بکشند

اصولگرایان باید راهی باز کنند تا مردم احساس کنند مدیریت کشور یکدست شده است و بنا است که یک گشایشی ایجاد شود. می‌توانستند التیامی به مردم دهند و یک راهی باز کنند که مردم کمی نفس بکشند.

راهی باز کنید مردم کمی نفس بکشند

عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: ۲۰۰ کشور عضو FATF هستند، چگونه ایران خودش را با ۲ کشور کاملا منزوی در عرصه بین الملل ، مقایسه می کند؟!

 حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری، عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرآنلاین، در ارتباط با وضعیت FATF در دولت آینده گفت: اصولگرایان باید راهی باز کنند تا مردم احساس کنند مدیریت کشور یکدست شده است و بنا است که یک گشایشی ایجاد شود. تمام کارشناسان بانک مرکزی و غیره می گویند دو بخش پالرمو و CFT از FATF که باقی مانده، باید تصویب شود.

او افزود: به عنوان مثال بازرگان ما همین الان اگر بخواهد کالایی را خریداری کند پول هم که داشته باشد نمی‌تواند پولش را بین بانک ها رد و بدل کند به این دلیل که ما بخاطر عدم تایید FATF، ارتباط بانکی‌مان قطع است. من نمی‌دانم چگونه می‌توان تصور کرد که ما در همه معاهدات بین المللی حضور داریم ولی این یک مورد را نگه داشته‌ایم که مثلا آسمان به زمین بیاید؟

این چهره شاخص اصلاح طلب عنوان کرد: ۲۰۰ کشور عضو FATF هستند، چگونه ایران خودش را با ۲ کشور کاملا منزوی در عرصه بین الملل ، مقایسه می کند؟! بنابراین می‌توانستند التیامی به مردم دهند و یک راهی باز کنند که مردم کمی نفس بکشند البته ممکن است بگویند دولت مستقر باید این کارها را انجام دهد دولت منتخب که هنوز رسماً مسؤلیت به عهده ندارد. پاسخ این است موضع دولت مستقر در مورد برجام و اف.ای. تی اف که معلوم است مخالفان این دو سند یا معاهده در مجلس و مجمع تشخیص مصلحت حامیان اصلی دولت منتخب هستند می‌توانستند و می توانند با همکاری با دولت مستقر  و برخورد ایجابی در هر دو مقوله گامی در جهت کاهش آلام مردم و بستر سازی برای تحقق وعده های دولت جدید بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها