یاران ترامپ مانع از انتقال پول به ایران می شوند؟

مارشا بلک‌برن سناتور جمهوری‌خواه طرحی را پیشنهاد کرده است که بر اساس آن، جلوی انتقال پول نقد به ایران گرفته خواهد شد.

یاران ترامپ مانع از انتقال پول به ایران می شوند؟

طرح پیشنهادی این چهره جنگ طلب انتقال هرگونه پول  به ایران به منظور بازگشت به برجام و یا رسیدن به توافق  دیگر را ممنوع می‌کند. وی در تشریح دلیل این اقدام ضد ایرانی خود گفت: «این طرح از دور زدن سنای ایالات متحده توسط جو بایدن برای رسیدن به توافق با ایران جلوگیری می‌کند.»

این چهره مشهور جمهوری خواه تصریح کرد: «دولت های اوباما و بایدن تلاش زیادی کردند که از ایران دلجویی کنند و حتی هواپیمایی پر از پول و ۴۰۰ میلیون دلار پول نقد به تهران دادند. حالا زمان آن فرا رسیده است که بایدن بیدار شود و تشخیص دهد ایالات متحده نمی‌تواند با ایران توافقی صادقانه مذاکره کند؛ چرا که آن‌ها ضد آمریکا هستند.»

سناتور بلک‌برن افزود: «هیچ مقداری از مذاکره و یا آن طور که می‌گویند گفت‌وگوی غیرمستقیم نمی‌تواند آن را تغییر دهد. طرح پیشنهادی من از دور زدن سنای ایالات متحده توسط بایدن برای احیای آن توافق ناکام هسته‌ای و یا رسیدن به یک توافق هسته‌ای دیگر با ایران - که به همان اندازه فاجعه‌بار خواهد بود - جلوگیری می‌کند.»

طرح پیشنهادی مارشا بلک‌برن در حال حاضر از حمایت هشت سناتور ضد ایرانی و جنگ طلب همچون ریک اسکات، تد کروز و جونی ارنست، برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها