هشدار سید حسن نصرالله:

باید در این هفته‌های باقی‌مانده هوشیار باشیم تا ترامپ ما را غافلگیر نکند

سید حسن نصرالله گفت: باید دوره باقی مانده ریاست‌جمهوری ترامپ را با هوشیاری و دقت بگذرانیم.

 باید در این هفته‌های باقی‌مانده هوشیار باشیم تا ترامپ ما را غافلگیر نکند

نصرالله در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار کرد: کل آنچه تاکنون درباره اقدام احتمالی دونالد ترامپ در روزهای پایانی دوره ریاست‌جمهوری‌اش گفته شده، همچنان در دست تحلیل‌ و بررسی است اما در شخصیتی مثل ترامپ نوعی جنون زیادی و خشم غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد.

وی درباره احتمال این‌که رئیس جمهور فعلی آمریکا در روزهای آینده دست به اقدام بزند، اظهار داشت که همه احتمالات در این باره به ویژه به دلیل نوع شخصیت ترامپ که جنون بزرگی و عظمت دارد، وارد است ولی همه این اظهارات و اقدامات در قالب جنگ روانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت است.

دبیرکل حزب‌ الله لبنان گفت: هیچ‌کس اطلاعات موثقی در خصوص این اقدام ندارد ولی تحلیل‌هایی در این خصوص شکل گرفته است و همه طرف‌ها در حال تحلیل و پیش‌بینی هستند.

سیدحسن نصرالله با بیان این‌که با شخصیتی مثل ترامپ که دچار رفتارهای جنون‌آمیز متعدد از جمله جنون خود بزرگ‌بینی و جنون اقدام و جنون رسانه‌ای است‌، هر چیزی امکان‌پذیر است، اظهار داشت: در مدت زمان باقی‌مانده از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ باید با هشیاری و احتیاط رفتار کرد و ما باید در این مرحله هفته‌های کم باقی‌مانده هوشیار و آگاه باشیم تا ما را غافلگیر نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها