مهاجری: مسئله حضور حسن عباسی در انتخابات ۱۴۰۰ یک شوخی است

حسن عباسی کمدین انتخابات 1400 است

محمد مهاجرى، فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای عباسی الان در نقش یک کمدین ظاهر شده کما اینکه قبلا هم چنین نقشی را چندبار به او داده اند. امثال آقای عباسی توسط دیگران اداره می شوند و اداره کنندگان این افراد در واقع اسباب خوشحالی مردم را فراهم می کنند. ممنونم از کسانی که با طرح این سوژه ها در این ایام کرونایی خنده بر لب مردم می‌آورند. آقای عباسی الان در نقش یک کمدین ظاهر شده کما اینکه قبلا هم چنین نقشی را چندبار به او داده اند.

حسن عباسی کمدین انتخابات 1400 است

او افزود: بنابراین اصلا نباید نگران حضور او در انتخابات بود. این مسئله یک شوخی است که اگرچه ممکن است برای شما بی‌مزه باشد اما من آن را دوست دارم چون اصولا به کمدین‌ها علاقه‌مندم.

حسن عباسی

مهاجری درباره حضور احمدی ‌نژاد در پست ریاست جمهوری اظهار کرد: همان یک تجربه کافی است. احمدی ‌نژاد آدم باهوشی بود چون توانست کلاه بزرگی سر اصولگرایان بگذارد. الان نظام دیگر بازی فردی چون او را هم نمی‌خورد چه برسد به امثال حسن عباسی.

از وزارت مسجد تا وزارت غذا / حسن عباسی در آرزوی ساخت چه وزارت‌خانه‌‌هایی است؟

صفحه اینستاگرام منسوب به حسن عباسی، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این چهره اصولگرا چه پیشنهاداتی برای اصلاح امور کشور دارد. روز گذشته نیز خبرهایی در مورد کاندیداتوری این چهره جنجالی اعلام شده بود.

حسن عباسی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها