لیسانس طبری هم زیر سوال رفت!

نماینده دادستان در پرونده اکبر طبری و همدستانش گفت که حجم مبالغ رشوه پرداخت شده در این پرونده شاید به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد. رسول قهرمانی همچنین گفت در پرونده طبری هیچ مدرکی از لیسانس پیدا او نشده و حتی کارشناسی معاون اجرایی سابق قوه قضاییه هم محل تردید است.

لیسانس طبری هم زیر سوال رفت!

رسول قهرمانی نماینده دادستان صبح امروز در جریان دادگاه اکبر طبری تصریح کرد: سئوال این است تخصص آقای طبری چیست؛ اول یک سوال از خود ایشان بپرسم: آقای طبری لیسانس خود را از کجا اخذ کرده‌اید؟ ما در پرونده شما هیچ مدرکی از لیسانس پیدا نکردیم.

طبری پاسخ داد: مدرک لیسانس خود را در رشته معماری از دانشگاه شهید رجایی تهران اخذ کردم.

قهرمانی در ادامه گفت: طبری مدرک کارشناسی ارشدی که ارائه کرده است در رشته مدیریت دولتی بوده نه راه و ساختمان، همچنین این مدرک را از دانشگاه نگرفته بود بلکه آن را از سازمان استخدامی اخذ کرده بود، بنابراین مدرک او صرفاً ارزش استخدامی داشت، حال آن که برای اخذ مدرک کارشناسی رسمی دادگستری باید مدرک ارائه شده از جانب فرد دارای ارزش علمی باشد.

در ادامه طبری گفت: لیسانس من معماری بوده است.

قهرمانی بیان داشت: مدرک معماری‌تان را بیاورید؛ کارشناس بودن وی هم محل تردید است.

در ادامه نماینده دادستان تصریح کرد: طبری در این جلسه می‌گوید ۲۴ ساعته در خدمت قوه قضاییه بوده است؛ بعد می‌پرسیم پول‌ها را از کجا آورده‌اید که جواب می‌دهد بعد از ظهرها در ابهر و سایر جاه‌ها سوله سازی می‌کردم. خب قبول کردیم که کار اقتصادی می‌کردید، بفرمایید کدام کار اقتصادی بوده که این همه سود برای شما داشته است؟

در ادامه جلسه دادگاه قاضی خطاب به متهم طبری گفت توضیحات خود را در مورد مطالب مطرح شده از سوی نماینده دادستان بدون آنکه از موضوع بحث خارج شود ارائه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها