هیچکس در انتخابات ۱۴۰۰ به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد

سعید زیباکلام در برنامه صداوسیما گفت: بسیاری از مسئولین جمهوری اسلامی با آویزان شدن به حکومت امیرالمومنین علیه السلام و نبی اکرم (ص) ابتدای ترین حقوق مردم را زیرپا میگذارند.

حجم ویدیو: 2.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

زیباکلام در تازه ترین اظهارات خود در مورد انتخابات 1400 نیز گفت: هیچکس در انتخابات ۱۴۰۰ به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در ایران وجود ندارد. 

صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد:

تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد.

کارگزاران همان‌قدر زنده است که جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی زنده‌اند.

حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد

هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. کارگزاران تمام شده است و واقعا من تصور می‌کنم این شعار اصولگرا، اصلاح‌طلب دیگه تمومه ماجرا در عالم سیاست ما کاملا جریان دارد و نوع نگاه مردم نسبت به جریان‌های سیاسی اینگونه است./نامه نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها