سید عباس موسوی:

تا اشغالگری و جنایت هست روز قدس هم هست

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مطبوعاتی خود ضمن بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی، به سوال خبرنگاران حاضر در این نشست پاسخ گفت.

تا اشغالگری و جنایت هست روز قدس هم هست

سید عباس موسوی  با اشاره به در پیش بودن روز قدس و اهمیت گرامی داشتن این روز تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری، تجاوز و جنایت وجود داشته باشد روز قدس گرامی داشته خواهد شد و ملت ایران سردمدار گرامیداشت این روز هستند.

وی گفت: همانطور که اعلام شده است در این روز مقام معظم رهبری به صورت آنلاین و مستقیم برای مخاطبان میلیونی سخنرانی خواهند کرد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد اظهارات یکی از سناتورهای آمریکایی مبنی بر اجرای طرح صلح کرونا بین ایران و آمریکا گفت: آن چه که برای ما ملاک است عمل است و حرف ها برای ما ملاک نیست. ما در طول این سال‌ها شاهد این بوده‌ایم که آمریکایی‌ها تعهدات خود را عملی و اجرایی نکردند. و ما و جهانیان یک سابقه بدی از آمریکایی‌ها داریم.

وی ادامه داد: اگر این صحبت‌ها با حسن نیت نیز همراه بوده با خودشان است ولی بعید است که ایران بخواهد در سطح دولتی با مقامات آمریکایی تماسی داشته باشد و این موضوع در دستور کار ایران نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها