جهانگیری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا:

نه قصد داریم کم نمایی کنیم نه بزرگ‌نمایی

نه قصد داریم کم نمایی کنیم نه بزرگ‌نمایی

شامگاه پنجشنبه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد. در این جلسه وزرای بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، گردشگری و آموزش و پرورش، رئیس سازمان پدافند غیر عامل ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس اورژانس کشور، سخنگوی دولت و جمعی از معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی درباره از وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و اقدامات این وزارت خانه جهت پیگیری و درمان این بیماری ارائه کرد.

جهانگیری در این جلسه اظهار داشت: در اولین فرصت به اندازه مورد نیاز، ماسک و موارد دیگر تولید شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. دولت تمام توان خود را برای مهار ویروس کرونا بسیج کرده و رییس جمهوری دستور تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس را داده است. ما قادر هستیم این مشکل را در روزهای نخست و با دعای خیر مردم کنترل کنیم تا تلفات زیادی نداشته باشیم و انشالله نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط با این موضوع را فقط از زبان مسئولان وزارت بهداشت باید بشنویم و همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها و صداوسیما و مطبوعات و فضای مجازی که برای دل سوزی مردم فعال هستند، آنچه واقعیت دارد را با مردم در میان بگذارند. نه قصد داریم کم نمایی کرده و نه بزرگ نمایی کنیم تا مردم نگران نشوند. کارگروهی که برای اطلاع رسانی تشکیل می‌شود، وظیفه دارد اطلاعات دقیق بدهند و آموزش‌های مورد نیاز به مردم ارائه می‌شود و با اقدامات بهداشتی مردم می‌توان با این مشکل مقابله کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها