حمایت میرسلیم از قالیباف!

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:عده ای از وفاداران انقلاب مجبور هستند سکوت کنند تا اصل انقلاب آسیب نبیند.

حمایت میرسلیم از قالیباف!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر هستید با قالیباف که شایبه های تخلفات مالی در دوره شهرداری تهران برای وی مطرح است در یک لیست انتخاباتی قرار بگیرید، گفت: من همیشه مدعی ضرورت برخورد قاطع با فساد در تمام ابعاد آن هستم. اگر نماینده مجلس با دولت زدوبند کرد، فساد سیاسی شکل می گیرد. پیگیری شفافیت از اصول اعتقادی ما است.

وی با اشاره به اینکه عده ای که خیرخواه انقلاب نیستند خادمان انقلاب را به مسخره  و به مقدسات نظام توهین می‌کنند، افزود:همین ها مدعی حضور در صحنه هستند ولی ظاهر خود را حفظ می‌کنند. طیفی هم که به انقلاب اعتقاد دارند، ممکن است اشتباهاتی هم داشته اند که با تذکر این اشتباهات اصلاح می شود. خوب نیست که کسی اشتباه فاحش داشته باشد ولی نباید این فرد با کسی که با نظام و رهبری مشکل دارد، مقایسه شود. باید با معتقدان انقلاب که حلا شاید اشتباه داشته اند همکاری کرد تا مخالفان انقلاب به صحنه وارد نشوند.

وی در پاسخ به این پرسش که در سال96مطرح کرده بودید اگر قالیباف به دور دوم برود، فساد او را بیان می‌کنید، آیا الان هم حاضر هستید که  فساد قالیباف را مطرح  کنید؟ تصریح کرد: نباید کاری کرد که برای دستیابی به حقی، حق بزرگتر یعنی مدیریت درست جامعه به نفع مردم است به خطر افتد. کار افراد همفکر خود را بدون نقص نمی دانم اما به آنها تذکر می دهم که نقص آنها برطرف شود. بحث مماشات مطرح نیست. من الان جبهه ای را باز نمی کنم که به انقلاب ضربه بخورد.

وی اضافه کرد: در مورد قالیباف نباید توسط شما خبرنگاران حکم داده شود. عده ای از وفاداران انقلاب مجبور هستند سکوت کنند تا اصل انقلاب آسیب نبیند. قانون انتخابات هم مشکل دارد و من  هم به آن اعتراض کرده ام ولی به هر حال الان باید به این قانون کار کرد.کسانی که مورد اشاره شما هستند مدعی اند محکومیت قضایی ندارند. الان مردم خودشان باید تصمیم بگیرند کسی نمی تواند مردم را برای رای مجبور کند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها