آقای نوبخت! چگونه شب‌ها خوابتان می‌برد؟

از جیب ملت برمی‌دارید و همان پول را به خودشان صدقه می‌دهید؟

مسئولیت خون‌های ریخته شده با چه کسی است؟

از طرفی می‌گوییم تمام معترضین، ضدانقلاب بوده‌اند و به همه مارک و برچسب ضدانقلاب می‌زنیم. آقا! نکنیم این کارها را!

از جیب ملت برمی‌دارید و همان پول را به خودشان صدقه می‌دهید؟

فایل صوتی سخنان انتقادآمیز غلامرضا حیدری در روزهای اوج حوادث آبان‌ماه گذشته ( ۲۸ آبان ۱۳۹۸) خطاب به محمدباقر نوبخت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، قرار بوده در این جلسه، محمود علوی (وزیر اطلاعات) نیز حضور داشته باشد که از غایبین این جلسه بوده است.

برخی فرازهای مهم از سخنان حیدری:

از طرفی می‌گوییم تمام معترضین، ضدانقلاب بوده‌اند و به همه مارک و برچسب ضدانقلاب می‌زنیم. آقا! نکنیم این کارها را! این یا بی‌عرضگی ما یا خائن بودن همه ما را نشان می‌دهد که کشور را به‌گونه‌ای اداره کردیم که  این‌قدر ضدانقلاب و سلطنت‌طلب و منافق و این‌ها حاکمیت پیدا کرده‌اند!

شرم بر ما باد! ما چگونه کشور را اداره کرده‌ایم که علیرغم منابع سرشاری که داریم هفتاد و پنج درصد خانوارهای ما، یارانه‌بگیر هستند!

آقای نوبخت! حضرت عباسی شما آیا خوابتان‌می‌برد؟! خواهش می‌کنم این را به آقای روحانی هم منتقل کنید.

مسئولیت این خون‌های ریخته شده، به گردن چه کسی است؟ 

همه اقتصاددان‌ها (حتی اقتصاددانان بازار آزاد) می‌گویند عامل تاثیرگذار روی قیمت دلار، عوامل غیر اقتصادی است که میان آن‌ها، مهم‌ترین عامل، عامل سیاسی است. مهم‌ترین عامل سیاسی هم بحث روابط بین‌الملل است. 

ما از طرفی آن‌گونه سوء‌تدبیر در اداره کشور می‌کنیم، بعد با خلاف‌گویی، از جیب ملت برمی‌داریم و می‌خواهیم همان پول را به خودشان صدقه بدهیم. آقا! بروید آن گلوگاه‌ها را درست کنید.

آیا به رهبری، گزارش‌ها را واقعی می‌دهید یا نه؟ من می دانم که رئیس مجلس ما، گزارش‌ها را خدمت ایشان نمی‌دهد!

بارها هم به ایشان گفته‌ام.

ما خدمت دوستان بودیم. رئیس مجلس (آقای لاریجانی) دستور داد سه فراکسیون مجلس از هر فراکسیون پنج نماینده، دو بار رفت و برگشت میان این سه فراکسیون نظرخواهی کردند «برای رفع مشکلات اقتصادی با تمرکز بر مسئله معیشت» اولویت‌بندی کنید. اولویت اول که اجماع سه فراکسیون بود، بحث اجتناب از تنش، رعایت روابط بین‌الملل و تسریع در بهبود روابط بین‌الملل بود. هرچه التماس کردیم که آقای رئیس مجلس، یک نامه روی این گزارش بنویسید جهت استحضار مقام رهبری، ایشان زیر بار نرفتند!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها