بخاطر عدم تاثیر گذارى مثبت مجلس در شرایط اقتصادى در انتخابات شرکت نکردم

متاسفانه افزایش ناگهانى و سه برابرى قیمت بنزین در اواخر آبانماه گذشته نیز مشکلى بر مشکلاتتان افزود و سفره هاى شما را کوچکتر از پیش و ما را شرمنده تر از گذشته نمود.

بخاطر عدم تاثیر گذارى مثبت مجلس در شرایط اقتصادى در انتخابات شرکت نکردم

مردم عزیز و بزرگ ایران، استان گلستان و حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان! 

در مدت بیش از سه سالی که افتخار نمایندگی شما را در مجلس شورای اسلامی داشته ام همواره سپاسگزار و مدیون اعتماد مردم شریف حوزه غرب گلستان در انتخابات دوره دهم مجلس بوده و در حد مقدورات با همراهی صمیمانه مشاورین، مسئولین دفاتر مجلس و شهرستانها و جمع کثیری از گروه ها و فعالین اجتماعی و دلسوزان منافع و پیگیری کنندگان مسائل و مشکلات مردمی که جای تشکر و قدردانی بسیار دارد، حداکثر تلاش خود را معطوف رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و توسعه زیرساختها نموده و از هیچ کوششی در راستای احقاق حقوق موکلان گرانقدر خود فارغ از گرایش‌های سیاسی و حزبی و فکری ایشان چه در حوزه انتخابیه و استان و چه در بعد ملى دریغ نکرده ام.

حال که به موسم انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم علیرغم جایگاه نمایندگى مجلس و درخواست بسیارى از فعالین و گروه‌هاى سیاسى و اجتماعى ملى و منطقه اى از بنده و اینکه بار دیگر نیز لطف و اعتماد مردم عزیز حوزه انتخابیه را شامل حال خود مى بینم، نتوانسته ام خود را جهت ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم اقناع نمایم. مهمترین دلیل تصمیم بنده، عدم تاثیر گذارى مثبت مجلس حاضر در شرایط اقتصادى کشور، و در برابر کاهش هرچه بیشتر توان اقتصادى و سخت تر شدن شرایط زندگى شما حداقل در طول چهار سال اخیر مى باشد. بنده در برابر انتظارات به حق شما از مجلس در جهت بهبود معیشت و شرایط زندگى خود که از خواسته هاى اولیه هر ملتى از مسئولین خود به شمار مى رود، پاسخى در خور شأن شما مردم بزرگ ایران ندارم و به سهم خود صمیمانه به دلیل شرایط ایجاد شده عذرخواهى مینمایم. متاسفانه افزایش ناگهانى و سه برابرى قیمت بنزین در اواخر آبانماه گذشته نیز مشکلى بر مشکلاتتان افزود و سفره هاى شما را کوچکتر از پیش و ما را شرمنده تر از گذشته نمود که این موضوع نیز بنده را در اتخاذ تصمیم خود مصمم تر کرد.   

در اینجا لازم می دانم تا مجدداً ضمن ابراز مراتب تشکر و قدردانی بی شائبه خود نسبت به مردم نجیب و نیک حوزه انتخابیه غرب استان گلستان (کردکوی، بندرترکمن، بندرگز، کمیش تپه، سیمین شهر و نوکنده و روستاهای تابعه) در اعتماد به بنده، از تمامی افراد حقیقی و حقوقی و نیز دولت محترم و نمایندگان عالى ایشان در استان و شهرستان ها شامل استانداران و معاونین ایشان، مدیران کل ستادی و اجرائی، فرمانداران، مدیران شهرستانى، شهرداران، بخشداران و اعضای محترم شوراهای شهر و روستا و دهیاران عزیز و از سوى دیگر اصحاب بزرگ رسانه که به نحوی از انحاء اینجانب را در مسیر پر چالش نمایندگى مجلس صمیمانه یاری و همراهی کرده اند سپاسگزاری نمایم.

در پایان تاکید مى نمایم که در انتخابات یازدهم مجلس، ضمن احترام به تمامى کاندیداهاى گرامى، از هیچ یک از ایشان حمایت نکرده و نخواهم نمود.

رامین نورقلى پور_نماینده مردم کردکوى، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس دهم

١٧ آذرماه ٩٨

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها