وعده‌های انتخاباتی روحانی را از یاد نمی‌بریم

 ما را کمتر شرمنده ملت کنید

جناب آقای روحانی دامت حفاظاته! من دیگر انتظار ندارم روزی به وعیدهای انتخاباتی ذکر شده دست یابیم. دیگر منتظر شنیدن گزارشی از پیگیری‌های مجدانه شما در زمینه محدودیت‌های محبوب‌ترین شخصیت‌های سیاسی ایران نیستم. ما می‌دانیم دیگر با هیچ تکراری دل ناامید کارگران بی‌بضاعت در جای جای ایران عزیزمان گرم نمی‌شود. دیگر از وضعیت زندانیان، محصوران و کشتگان، گرانی، تورم و ... هم نمی‌خواهم سخنی به میان آورم. 

 مستقل‌آنلاین_سرویس سیاسی/کوروش کشمیری

اتفاقات دردناک و متاثر کننده‌ای که طی هفته گذشته روی داد قلب هر ایرانی مسلمانی را جریحه‌دار می‌کند. در جامعه‌ای که فرد فردش به تاریخ تمدن پرافتخار چند هزار ساله خود می‌بالد و تا نام کشورشان برده می‌شود، مردمش، گریبان‌ها چاک داده و غیرت‌ها از خود به نمایش می‌گذارند؛ در کشوری که رشادت‌های جوانانش در هشت سال دفاع در برابر هجمه‌های قوی‌ترین کشورهای جهان، می‌رود که افسانه‌ اساطیری نسل‌های آینده گردد و هنوز گرد و خاک این کارزار در جای جای آسمانش به زمین ننشسته است؛ چنان گرفتار سقوط اخلاق و دروغ‌گویی شده که انکار آن تنها، شعور را نادیده می‌گیرد.

پس از عصر اصلاحات و سپس ۸۴ تا ۸۸، تجربیات ارزشمندی نصیب جامعه ایران شد. این تجربه‌ی گران و پرهزینه؛ همدلی بیش از پیش را بین ایرانیان دوست‌دار و دلسوز ایران به وجود آورد.

اما وقایع اخیر و عدم تبیین دقیق حوادث توسط احزاب و جناح‌های اصلاح‌طلب، عدم تشخیص راه و بیراه توسط مهره‌های شاخص و سیاستمداران بنام، موجب ناامیدی از افق روشن در آینده نزدیک گشته و سوءاستفاده‌ از آشوب‌ها و کشته شدن جوانان و بی‌گناهان نشان داد تمام مرارت‌های دهه‌های اخیر بی‌حاصل و ناکام مانده است.

در این شرایط تنها می‌خواهم نکته‌ای را به عرض رئیس جمهور محترم برسانم: جناب آقای روحانی دامت حفاظاته! من دیگر انتظار ندارم روزی به وعیدهای انتخاباتی ذکر شده دست یابیم. دیگر منتظر شنیدن گزارشی از پیگیری‌های مجدانه شما در زمینه محدودیت‌های محبوب‌ترین شخصیت‌های سیاسی ایران نیستم. ما می‌دانیم دیگر با هیچ تکراری دل ناامید کارگران بی‌بضاعت در جای جای ایران عزیزمان گرم نمی‌شود. دیگر از وضعیت زندانیان، محصوران و کشتگان، گرانی، تورم و ... هم نمی‌خواهم سخنی به میان آورم. اما فقط جهت استحضار عرض می‌کنم سخنانی که روز چهارشنبه ایراد فرمودید که گویا افزایش نرخ بنزین را به آگاهی شما نرسانده بودند و مانند عموم مردم روز جمعه درجریان اتفاق قرار گرفته‌اید و پس از آن خنده‌های شما؛ بسیار بیشتر از افزایش نرخ بنزین و متعاقب آن حوادث اخیر دل ملت را به درد آورد. بنده و هم اندیشانم اگر آبروی ناچیزی داشتیم طی انتخاباتِ قبل جهت سربلندی شما و در پی آن سربلندی ایران عزیز در بین دوستان و آشنایان و همشهری‌ها و هموطنانمان در طبق اخلاص گذاشته‌ایم و اکنون بدون هیچ انتظاری، بدون هیچ چشم‌داشتی تنها از سر دلسوزی از شما می‌خواهم:

"ما را کمتر شرمنده ملت کنید."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها