علی خلیلی پور دارستانی:

ژنرال‌های شورای عالی سیاستگذاری جایشان را به جوانان بدهند

عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در همایش سراسری اصلاح طلبان کشور گفت: ما که مردم را ولی نعمتان خود می‌دانیم چرا با مردم رو راست نیستیم؟ به همین خاطر است که مردم باورمان ندارند.

ژنرال‌های شورای عالی سیاستگذاری جایشان را به جوانان بدهند

خلیلی دارستانی عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران و عضو هیات رییسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان سمنان روز ۵شنبه در همایش سراسری اصلاح طلبان کشور که با حضور آقایان دکتر عارف؛ حجه الاسلام موسوی لاری، دکتر صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی، جواد امام، اصغرزاده و خانم‌ها راکعی و آذر منصوری و دیگر اعضای شورای عالی سیاستگذاری برگزار شده بود، ویترین اصلاح طلبی را فاسد خواند و خواستار استعفای جمعی تمام اصلاح طلبان رده اول شد و گفت این جایگاه را به رده‌های دوم اصلاح طلبی بسپارند؛ به جوانانی که شاید بهتر از اینان اداره کنند.
او با اشاره به این که در این کشور عناصر شایسته کم نیست اضافه کرد:
آقایان اصلاح طلب چهار چنگولی جایی را قرارداده‌اند؛ چسبیده‌اند و مایل نیستند حتی یک قدم جا به جا شوند.
وی با ذکر این نکته که مردم بزرگ ایران هنگامی که هویت ملی شان به خطر می‌افتد با تمام قوا به میدان می‌آیند و از آن دفاع می‌کنند افزود: ما که مردم را ولی نعمتان خود می‌دانیم چرا با مردم رو راست نیستیم؟ به همین خاطر است که مردم باورمان ندارند.
این فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران از جمع حاضر در همایش و رهبران جریان اصلاح طلبی خواست تا مردم را از آنچه که می‌گذرد و گذشته است با خبر سازند و این از عزت آنها کم نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها