برادر رئیس‌جمهور بی‌گناه است!

وکیل مدافع حسین فریدون گفت: من معتقدم که موکل من بی‌گناه است و ایرادات بسیار جدی هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ ماهوی به آرای صادره وارد است و بنده به طور جد معتقدم در صورتی که پرونده با توجه به ایرادات مطروحه مجددا رسیدگی شود نتیجه‌ای جز بیگناهی و برائت موکل را ندارد و طبعاً نخواهد داشت. به هر حال راه کارهای متعدد قانونی برای متهمان و محکومین و شهروندان و هر کسی که اعتقاد دارد اشتباهی در آرای صادره است پیش‌بینی شده که حتماً از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

برادر رئیس‌جمهور بی‌گناه است!

سرتیپی گفت: قرائت‌های مختلفی از پرونده بیان شده و برخی از مطبوعات مطالبی را مطرح کردند که ترکیبی از حرف‌های درست و غلط بوده و صدا و سیما هم مطالبی را مطرح کرده اما آنچه که محل اختلاف و دعوا است، این است که فردی متقاضی خرید ملکی از یکی از بانک‌های کشور بوده و این فرد به دلیل این که امکان پرداخت پول را نداشته و آدم متمکن و از تجار بوده به دلیل مشکلات مالی، از موکلم درخواست می‌کند که کمک مالی به او شود یا اگر کسی را می‌شناسد به او معرفی کند.

وی با بیان اینکه آقای فریدون ضامن پرداخت قرض فردی شده بود، گفت: فردی به فرد دیگری که خریدار ملک بوده پولی را قرض داده. این پول مستقیم به حساب بانک فروشنده ملک رفته و موکلم ضامن این قرض بوده است. قرض دهنده و قرض گیرنده می‌گویند این قرض است و آقای فریدون می‌گوید این قرض است و ضمانت در قرض است. تمام اصحاب دعوا این را می‌گویند. دادستانی، شاکی و ضابط پرونده هیچ دلیلی ارائه نکرده‌اند که این، قرض نبوده است.

وکیل مدافع حسین فریدون گفت: یک ریال مستقیم یا غیرمستقیم به حساب آقای فریدون وارد نشده و یک ریال آقای فریدون در این پرونده از بانک پولی دریافت نکرده و منتفع نشده و همچنین به اندازه یک ریال از هیچ اموال عمومی و دولتی موکلم منتفع نشده است. /ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها