حملات پهپادی و موشکی ایران به خاک اسراییل/ آغاز مرحله دوم حمله

منابع آمریکایی گفتند که ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند.

حملات پهپادی و موشکی ایران به خاک اسراییل/ آغاز مرحله دوم حمله

واکنش رسانه‌های معتبر عبری و عربی به آغاز حمله پهپادی و موشکی ایران
 

 

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد که حمله ایران به اسرائیل آغاز شد و انتظار می‌رود که در ساعت‌های پیش رو شمار زیادی پهپاد و موشک وارد حریم هوایی سرزمین های اشغالی شود.

پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی سما: منابع آمریکایی گفتند که ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند.

به نوشته سما، هواپیماهای ارتش اسرائیل به طور گسترده درحال پرواز در سراسر کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

خبرگزاری فلسطینی سما  به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونسیتی گزارش داد که ایران همچنین موشک‌های بالدار به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل تایید کرد که ایران پهپادهایی را به سمت اسرائیل پرتاب کرده است و در ساعات آینده به اسرائیل می‌رسند. در عین حال آن‌ها آماده‌اند تا با این تهدیدات امنیتی مقابله کنند.

 خبرنگار اورشلیم پست نیز گزارش داد:

ایران ده ها پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب کرده است. حدود 9 ساعت طول می کشد تا آن‌ها به اسرائیل برسند و می توانند توسط سیستم های مختلف دفاع هوایی و جت های جنگنده (آمریکایی/اسرائیلی) رهگیری شوند. اف-35های اسرائیلی قبلاً پهپادها را سرنگون کرده‌اند، اما این احتمالاً آغاز راه است.

همراه با پهپادهایی که می‌توانند برای ازدحام پدافند هوایی اسرائیل مورد استفاده قرار گیرند، ایران ممکن است موشک‌های کروز را پرتاب کند که حدود 2 ساعت طول می‌کشد و سپس موشک‌های بالستیکی که در 12 دقیقه به هدفی حمله می‌کنند.

نیروهای نیابتی ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن نیز می توانند به طور همزمان به عنوان بخشی از حمله ایران به اسرائیل حمله کنند.
المیادین اما خبر داده:

منابع اسرائیلی به رادیو ارتش اسرائیل گفته اند که حمله ایران صرفا پهپادی نیست و موشک های کروز نیز در این حمله استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها