سیدمحمد خاتمی: من این آقا را نمی‌شناسم و اصلا او را ندیده‌ام؛ چه برسد به اینکه در منزل من دو ساعت صحبت کرده باشد

واکنش مدیرعامل بنیاد باران به ادعای مدیرمسئول روزنامه همشهری در خصوص موضع خاتمی پس‌ از اعتراضات ۸۸: دروغ است.

سیدمحمد خاتمی: من این آقا را نمی‌شناسم و اصلا او را ندیده‌ام؛ چه برسد به اینکه در منزل من دو ساعت صحبت کرده باشد

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران، گفت:

من در این ارتباط با آقای خاتمی تماس داشتم و ایشان هم به صراحت گفت، من این آقا را نمی‌شناسم و اصلا او را ندیده‌ام؛ چه برسد به اینکه در منزل من دو ساعت صحبت کرده باشد.

به صراحت عرض می‌کنم که آقای سید محمد خاتمی با ایشان ملاقاتی نداشته و ایشان هم در منزل آقای خاتمی حضور نداشته‌اند. ضمن اینکه ملاقات‌های آقای خاتمی در دفترشان صورت می‌گیرد و ملاقات‌های رسمی یا ملاقات‌هایی از این دست که ایشان مدعی هستند، در منزل‌شان صورت نمی‌گیرد.

اساسا ادبیات، اصطلاح و استدلال‌های بی‌ربطی که ایشان از طرف آقای خاتمی مطرح کرده، دلیل بر بی‌پایگی و دروغ بودن این مطلب است. اینکه بعد از این همه سال، امروز این نکته را رونمایی کرده هم محل تأمل است. من فکر می‌کنم شخصیت این آقایان برای جامعه هم ناشناخته نیست، ولی با این ادبیات، اعمال و رفتار بیشتر خودشان را معرفی می‌کنند.

پیش از این آقای حسین شریعتمداری ادعاهای دروغی را داشتند و این عمل را به نوعی مستحب مؤکد می‌دانند که برای مقابله با رقبای خودشان به هر وسیله‌ای از جمله تهمت و دروغ متوسل شوند؛ این مطلب جدیدی نیست. آقای داوری یک موقعی گفت بحث جورج سوروس که آقای شریعتمداری هم به آن پرداخت را من جعل کرده‌ام.

 به هر حال ما با این دست دروغ‌ها و تهمت‌ها بیگانه نیستیم. ولی از باب اطلاع‌رسانی برای جامعه، لازم هست که به موقع این‌ها تکذیب شود و به اطلاع جامعه برسد./ جماران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها