دخترانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجاب نداشتند با دیگر دختران بی‌حجاب فرق دارند!

دخترانی که در مسیر راهپیمایی اربعین و در مسیر راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب حجاب کامل ندارند، با دیگر زنان بی‌حجاب فرق دارند.

دخترانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجاب نداشتند با دیگر دختران بی‌حجاب فرق دارند!

تقی دژاکام در جوان نوشته است:  دیروز هم صداوسیمای ما و خبرگزاری‌های ما از ملت حاضر در صحنه، تصاویر و فیلم‌های فراوانی منتشر کردند که باز هم در بسیاری از آن‌ها خانم‌ها و دخترانی با حجاب شل و ضعیف حاضر بودند و البته قوی و قاطع از انقلاب حمایت می‌کردند و باز هم سوپرانقلابی‌های پشیمان و ضدانقلاب و براندازان، این موضوع را سوژه استهزا و تمسخر کردند و به تصور و ادعای خودشان به این «استاندارد دوگانه» تاختند.

او تحلیل کرده: دخترانی که با وضع فجیع در پارتی شبانه دستگیر می‌شوند، همه آن‌ها خطاکارند و باید به مجازات برسند، اما فرق می‌کنند با دخترانی که در مسیر راهپیمایی اربعین و در مسیر راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب هستند و ممکن است حجاب کامل شرعی هم نداشته باشند.

آن‌ها هم البته خطاکارند، اما نوع برخورد و نگاه ما به این دو حتماً با هم تفاوت دارد.

البته گاهی هم جریان نفاق و نفوذ با فرستادن برخی از افراد که وضع ظاهری کاملاً مغایری دارند، می‌کوشند کل اجتماع را زیر سؤال ببرند. در اینجا هم باید حواس دستگاه‌های تبلیغی و رسانه‌ها جمع باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • حامد

    شما غلط کردی.در این چند سالی که رفتیم مراسم اربعین تا حالا یک کاشف حجاب ندیدیم توی مسیر اربعین بعد یک توری صحبت میکنی انگار کربلا یک شهر از ایران است اون دو سالی که کرونا بود و مرز عراق را به روی ایرانی ها بسته بودند با شکوه برگزار نشد؟ چرا با شکوه 18 میلیونی توسط خود عراقیها برگزار شد.همین حرفهای مفت را میزنید که یه عده به مراسم بین المللی اربعین اهانت می کنند و می گویند حکومتی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها