مسئولان نظام جمهوری اسلامی فقط تهدید می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی: در مسائل نظامی فقط باید سخنگوی نیروهای مسلح حرف بزند نه اینکه هرکسی دلش خواست زبان به تهدید بگشاید.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی فقط تهدید می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

 

بارها این هشدار را دادیم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی به جای استفاده از زبان «تهدید» باید از زبان «تحبیب» استفاده کنند. به این هشدارها نه‌تنها توجه نشد، بلکه روی آوردن به زبان تهدید افزایش هم یافت!

علاوه بر این، تعداد افراد تهدیدکننده هم زیاد است و بسیاری از افرادی که مسئولیتی در زمینه‌های امنیتی و دفاعی ندارند هم برای استفاده از زبان تهدید احساس تکلیف می‌کنند. عجیب‌تر اینکه تعداد موضوعاتی که درباره آنها اظهارنظر حکومتی می‌شود و به خاطر آنها برای این و آن خط و نشان کشیده می‌شود نیز بسیار زیاد است.

بارزترین نمونه، چگونگی برخورد نیروهای مسلح با وقایعی است که به آنها مربوط می‌شود. اقدامات انجام شده، وقایعی که اتفاق می‌افتند، اطلاعاتی که باید به افکار عمومی منتقل شوند و هشدارهائی که باید به مخاطبان خاص داده شوند، قاعدتاً باید از زبان سخنگوی نیروهای مسلح اعلام شوند و اگر مسائل مهم‌تری از قبیل جنگ و صلح یا خط ‌مشی کلی نظامی مطرح باشند باید فقط از فرمانده کل قوا شنیده شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها