این اولین بار نیست که یک خانم «... استار» به ایران می‌آید

دلیل سفرهای جنجالی خانم رایت و فاکس و بقیه همکاران به ایران چیست؟

این اولین بار نیست که یک خانم «... استار» به ایران می‌آید

راستش را بخواهید این اولین بار نیست که یک سرکار خانم اصطلاحا «... استار» به ایران می‌آید. تا قبل از این چهار نفر دیگر از همکاران ایشان  برای جراحی به تهران آمده بودند. همانطور که آنها در اینستاگرام خود گفتند، به خاطر شهرت پزشکان جراحی زیبایی ایران، تصمیم به این سفر گرفته بودند؛ تصمیمی که البته نباید ارزان‌تر بودن جراحی در ایران را در انگیزه آنها بی‌تاثیر دانست.

  ویتنی رایت: پای راست جلو، پای چپ عقب، دست به کمر؛ این فیگور خانم رایت در کاخ آینه‌کاری شده گلستان بود. با یک پالتو اوورسایز تا زیر زانو و زیر آن شومیز و بافتنی تا بالای زانو و تاپ سوکت پشت گوشی با طرح چشم‌نظر. کنار عکسی که پنجشنبه استوری کرد، زنی ایستاده بود که با ادیت ویتنی تصویر او پوشانده شده بود.

در استوری متنی وجود داشت که به نظر می‌رسید او پیش از این استوری، عکس دیگری از یک بیلبورد گذاشته اما کاربران آن را ریپورت و اینستاگرام هم حذفش کرده است. اینستاگرام در ماجرای حمله به غزه بسیاری از محتواهای منتشرشده در حمایت از فلسطینی‌ها را حذف می‌کرد. برای همین احتمال دارد که این عکس که ویتنی از آن حرف زده، تصویر بیلبوردی در ایران با همین مضمون باشد./ هفت صبح

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها