وقتی رائفی پور تراول‌پاشیِ تیمِ قالیباف را لو می‌دهد

سخنران جلسات بصیرت افزایی که در انتخابات 98 برای لیست قالیباف سخنرانی می‌کرد، سندی را منتشر کرد که نشان از بذل و بخشش یکی از کارمندان قالیباف دارد. سندی که اولا از سوی خود احدیان تایید شده و ثانیا آن را امری عادی اعلام می‌کند.

وقتی رائفی پور تراول‌پاشیِ تیمِ قالیباف را لو می‌دهد

قالیباف، علی لاریجانی دیگری برای اصولگرایان است



 امتداد نوشت: با شروع فرآیند لیست‌بندی در میان اصولگرایان، دعواهای علنی در میان آن‌ها آغاز شد.

خالص سازی به عنوان فرآیندی که اصولگرایان بر آن اجماع داشتند تا حاکمیت را به صورت یکدست در اختیار بگیرند، به مرحله‌ای رسیده است که از قالیباف، علی لاریجانی دیگری برای اصولگرایان بسازد.

حملات نیابتی پایداری‌ها از سوی رائفی پور و تیمش علیه قالیباف آغاز شده و نکته مهم این است که مانند همیشه در مورد قالیباف بحث ضعف مدیریتی در کنترل زیرمجموعه او قابل مشاهده است.

این بار سخنران جلسات بصیرت افزایی که در انتخابات 98 برای لیست قالیباف سخنرانی می‌کرد، سندی را منتشر کرد که نشان  از بذل و بخشش یکی از کارمندان قالیباف دارد. سندی که اولا از سوی خود احدیان تایید شده و ثانیا آن را امری عادی اعلام می‌کند.
تراول های در اختیار محمدسعید احدیان

تراول های در اختیار محمد سعید احدیان

براساس این اسناد پانصد میلیون تومان تراول چک به محمدسعید احدیان تحویل داده شده تا بین «اشخاص حقیقی و حقوقی» توزیع شود.

تیم قالیباف هم با پررویی تمام پخش این پول‌ها را تایید کرده و نوشته است: «مگر بر کسی پوشیده است که روابط‌ عمومی مجلس برای انتشار گزارش عملکرد مجلس، کمیسیون‌ها و نمایندگان هزینه می‌کند؟»

رائفی پور البته ادعای دیگری هم دارد. او گفته است که یکی از نمایندگان مجلس فعلی 140 سکه دریافت کرده است. محمد سعید احدیان هم این موضوع را تایید کرده و نوشته است: « آقای رائفی پور حتما اطلاعات درستی از نماینده‌ای که ۱۴۰ سکه گرفته است، دارد. من یکی خیلی خوشحال می‌شوم چنین نماینده‌ای رد صلاحیت شود. اطلاعات این فساد را بدهید و تمام.»

آنطور که مشخص شده این فرد از نزدیکان قالیباف به حساب نمی‌آید. از همین رو خواسته شده بود تا نام آن منتشر شود.

رئیس تشکیلات مصاف هم به جای آنکه نام این فرد را منتشر کند، به سراغ فاکتورهای دیگر تحت مدیریت قالیباف رفته و آن‌ها را منتشر کرده است. از سوی دیگر در مقابل فشارهای تیم قالیباف برای توضیح پیرامون درآمد خود گفته است که کلا «۶۰۰ میلیون تومان پول» نزد «یک آهنگر» دارد که از «سود» آن زندگی می کند.

در طرف دیگر اما ادعای تیم قالیباف مبنی بر اینکه در روابط عمومی‌ها این نوع «تراول پاشی‌ها» مرسوم است، در حالی مطرح می‌شود که باید مشخص شود این مبلغ دقیقا به چه کسانی داده شده است؟

درحالی که مجلس می‌تواند طی قراردادهای رسمی و فاکتورهای مشخص با رسانه‌ها همکاری کند، چه نیازی به «تراول پاشی» است تا رد آن‌ها مشخص نشود؟ در شرایطی که مجلس، صداوسیما و همه رسانه‌ها را دربست در اختیار دارد، چه نیازی به توئیت‌زن‌های پولی است؟
سوال مهمتر اینکه «آیا همه این پول توزیع شده است؟ خبرنگاران و توئیت زنانی که این پول‌ها را دریافت کردند چه کسانی هستند؟»

در صورتی که اسامی این افراد منتشر شود، امکان راستی آزمایی به وجود می‌آید که آیا این پول‌ها توزیع شده است؟

سوال آخر اما به تاریخ توزیع این پول‌ها باز می گردد. چرا چند هفته بعد از سیسمونی گیت روابط عمومی مجلس به یاد دفاع از عملکرد خود می‌افتد؟
توئیت رائفی پور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها