اسلام آباد:

سفیر ایران حق بازگشت به پاکستان را ندارد؛قطع روابط دیپلماتیک!

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان قطع روابط دیپلماتیک بین ایران و پاکستان را اعلام کرد.

به گزارش مستقل آنلاین، واشنگتن پست نوشت:

پاکستان دقایقی پیش سفیر خود را از تهران فراخواند، این اتفاق یک روز پس از حمله هوایی ایران به پاکستان که مدعی شد پایگاه های یک گروه جدایی طلب سنی شبه نظامی را هدف قرار داده است،رخ داد. اسلام آباد با عصبانیت این حمله را "نقض آشکار" حریم هوایی خود محکوم کرد و گفت که این حمله باعث کشته شدن دو کودک شده است.

حمله روز سه شنبه به استان بلوچستان ناآرام جنوب غربی پاکستان، روابط دیپلماتیک بین دو همسایه را به خطر انداخت، اما به نظر می رسد هر دو طرف از تحریک طرف مقابل محتاط هستند.

ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که اسلام آباد سفیر این کشور از ایران را به دلیل حملات روز گذشته فراخوانده است.

وی در سخنان تلویزیونی خود گفت: «نقض بی‌دلیل و آشکار دیشب حاکمیت پاکستان توسط ایران، نقض قوانین بین‌المللی و اهداف و اصول منشور سازمان ملل متحد است».

بلوچ افزود که پاکستان از سفیر ایران که در زمان وقوع حمله به تهران سفر کرده بود، خواست که برنگردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    شما که هم سایت زرد حساب میشیدهم رویکرد زنجیره ای وظاهرا برانداز هم دارید از این انتقام سخت حسابی دمغید...

  • رضا

    هیچ مشکلی نیست .بهتر وقتی مرز با این پابرهنه ها بسته بشه اتباع غیر مجاز دیگه به ایران نمیتونن به راحتی بیان

  • حاج علی محمد آیین

    با سلام ..سال 62سرباز نظام وظیفه بودم ..یک استوار داشتیم که بهش می گفتند چرچیل ..موقعی با تلفن صحبت می کرد شما از فاصله 50سانتی با او نمی توانستی بفهمی چی میگه و چطور داره با تلفن صحبت می‌کنه فقط لبش تکان می خورد.و...... .حالا شکار تروریست‌های جیش الظلم را به افغان ها و کردها بسپارید ...گروه شکار تشکیل دهید که به صورت اختیار تام در جا هر کدام را دیدند بکشند و از بین ببرند .اینطوری یک کشور مستعمره نمی تواند برای شما شاخ شود ....... و السلام علی عبادالله الصالحین

  • مردم

    بگو نسناس ...شما در ایران بمب گذاری می کنید ایرانی و افغانی می کشید بچه های آنها آدم نبودند دو تا بچه تروریست انتحاری مردم شلوغ می کنی ..این ها را با مرزبانان افغان کنترل کنید و لهشان کنید

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها